Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@07:01:45 GMT

دلیل حذف صفر از پول ملی از زبان نوبخت

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۷۴۶۶

دلیل حذف صفر از پول ملی از زبان نوبخت

خبرگزاری فارس: محمدباقر نوبخت صبح امروز در فرودگاه شهرکرد در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، گفت: یکی از دلایل سفر به این استان شرکت در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است، به نظر می‌رسد باید بیش از گذشته به این استان سفر کنم و تا پروژه‌های اقتصاد مقاومتی دنبال شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه چند پروژه مهم در چارچوب اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری مطرح است که برای ارزیابی و سرعت بخشیدن به آن‌ها این سفر انجام گرفت، افزود: اولین طرح اتصال این استان به شبکه سراسری ریلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دلیل دیگر سفر به چهارمحال و بختیاری راه‌های استان همچون جاده مواصلاتی شهرکرد-لردگان است که باید به پایان برسد، ادامه داد: همچنین قرار است یک کار ویژه برای افرادی که به هر دلیلی نیازمند مساعدت هستند انجام شود، مقرر است هم‌چون برخی استان‌ها که ضرورت ایجاب می‌کرد ۲ هزار واحد مسکونی برای محرومان در این استان ظرف یک سال ساخته شود.

نوبخت با تأکید بر اینکه تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای کمک به تولیدکنندگان است، عنوان کرد: در قانون بودجه تبصره ۱۸ برای ۹۸۸ هزار فرصت شغلی هشت برنامه تعریف شده است که برای چهارمحال و بختیاری نیز همین وضعیت وجود دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: طرح حذف صفر از پول ملی بیشتر آماده کردن فضای جامعه با محاسبات است، نمی‌توان انتظار داشت شاخص‌های اقتصادی را متحول کند این تحول باید با برنامه‌های دیگری انجام شود.

وی اضافه کرد: با عنایت به اینکه مبانی محاسباتی مردم ایران عمدتا بر مبنای تومان است به همین جهت تلاش شد این موضوع که یک واقعیت است و با زندگی مردم سر و کار دارد آسان‌تر شود.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: حذف صفر از پول ملی نوبخت شاخص های اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، علی‌ ضامن صالحی‌فرد معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از فعالیت ۳۰۸ خانه بهداشت، ۹۴ پایگاه سلامت، ۱۳۱ مرکز خدمات جامع سلامت و ۲۴ مرکز شبانه‌روزی در مناطق شهری و روستایی استان خبر داد.

وی افزود: سلامت خانواده و جوانی جمعیت، دو اولویت مهم استان در حوزه بهداشت است که در این رابطه، برنامه‌‎های متنوعی در طول سال اجرا می‌شود.

علی‌ضامن صالحی‌فرد در راستای تشریح اقدامات مثبت در حوزه بهداشت و درمان این استان، اظهار کرد: راه‌اندازی سه شبکه بهداشت و درمان نوپا در شهرستان‌های خانمیرزا، فلارد و فرخشهر، افتتاح دو مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی در لردگان و اردل، افزایش ۳۵ درصدی ارائه خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، اجرای نظام ارجاع و نسخه‌نویسی الکترونیک در برنامه پزشکی خانواده، از جمله برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته بود.
رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری از افزایش یک درصدی موالید در استان، طی سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌های جوانی جمعیت در استان، در سال جاری، با شدت بیشتری اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه شاخص دقیقی از میزان سطح سواد سلامت مردم استان در دسترس وجود ندارد، بیان داشت: مقرر شده تا امسال، ارزیابی در این خصوص انجام شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، میزان دسترسی مردم به شاخص‌های سلامت را بیش از ۹۵ درصد اعلام کرد و گفت: تمامی جمعیت استان تا حد زیادی به امکانات بهداشتی، دسترسی دارند و در سال جاری، هشت کانکس بهداشتی برای عشایر استان، پیش‌بینی شده است.

صالحی‌فرد با اشاره به اجرای پویش ملی سلامت در استان، طی سال گذشته، تصریح کرد: در این پویش، بیش از ۹۷ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در غربالگری دیابت و فشار خون، شرکت کردند که در آگاهی افراد از وضعیت سلامت و پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها، کمک‌کننده بوده است.

خبرنگار: زهرا خدابنده

انتهای پیام/

کد خبر: 1228248 برچسب‌ها مدافعان سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کادر درمان

دیگر خبرها

  • ۴۰۹ متقاضی واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری پاسدار زبان فارسی شدند
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • لزوم ایجاد اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • «نبض تولید» را روی موج رادیو اقتصاد بشنوید