Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، جودکی با اشاره به کشف مقدار ۳۶۷۲ عدد لاک ناخن خارجی در کرمانشاه گفت:این مقدار لاک ناخن قاچاق که غیر قابل مصرف و مضر برای مصرف هستند از یک قاچاقچی کشف شد و  بر اساس مستندات قانونی متهم را علاوه بر ضبط کالا به مبلغ ۶۱ میلیون و ۸۷۷ هزار و ۷۶۳ ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: هم چنین یک قاچاقچی به اتهام قاچاق مقدار ۶۰ بسته قرص و پودر جنسینگ قاچاق توسط شعبه تعزیرات حکومتی جریمه شد.

 داریوش جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت:  اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی کرمانشاه از یک واحد صنفی مقدار ۶۰ بسته قرص و پودر جنسیگ کشف  کرد و پرونده به شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ارجاع  شد.

 

به گفته این مسئول  بر اساس مستندات قانونی متهم به اتهام عرضه و نگهداری کالای قاچاق علاوه بر ضبط کالا به مبلغ ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.



انتهای پیام/ز


جریمه قاچاقچیان کالا در کرمانشاه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده البسه خارجی قاچاق به ارزش ۸۱ میلیون و ۶۳۸ در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان نهبندان رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی اوراق و محتویات پرونده، اخذ استعلام‌های لازم و عدم ارائه مدارک گمرکی توسط متهم، تخلف انتسابی را محرز دانسته و علاوه بر ضبط کالای کشف شده متهم را به پرداخت ۲۲۴ میلیون و ۹۱۶ هزار ریال جریمه محکوم کرد.

بیشتر بخوانید

قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد

 محدثی نژاد بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان محموله را در هنگام بازرسی از یک دستگاه اتوبوس کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان