Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار فروش 1 نفر تحصیلات: فوق دیپلم یا کارشناسی سن: حداکثر 30 سال آشنایی کامل با زبان ترکی استانبولی - (فن بیان قوی) آشنایی کامل با نرم افزار آفیس متقاضیان واجد شرایط میتوانند با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند. موبایل: 09108961674 آدرس: محدوده کاری: منطقه کهریزک

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: بازدید از اکسپوی تهران فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی آفریقا با ظرفیت‌های ایران است

در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا "کنستانتینو چیونگا" معاون رئیس جمهور زیمبابوه با رئیس جمهور دیدار کرد.

سید ابراهیم رئیسی نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا را نگاهی راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی دانست و با اشاره به روابط بسیار خوب ایران و زیمبابوه، بر عزم مسئولان عالی دو کشور برای گسترش و ارتقای سطح همکاری‌ها تاکید کرد.

رئیس جمهور با تاکید بر رویکرد جمهوری اسلامی ایران نسبت به توسعه روابط تجاری و اقتصادی با کشور‌های آفریقایی، شرکت در این اجلاس و بازدید از نمایشگاه اکسپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی هر چه بهتر و بیشتر مسئولان قاره آفریقا با ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف دانست و بر آمادگی ایران برای تبادل این ظرفیت‌ها تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور زیمبابوه نیز در این دیدار با اشاره به سابقه دیرینه و دوستانه روابط دو کشور به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خواستار گسترش تعاملات و همکاری‌های تجاری و اقتصادی بیشتر با ایران بر پایه این روابط نزدیک و قدیمی شد.

کنستانتینو چیونگا ضمن تشکر از برگزاری موفق اجلاس بین‌اللملی ایران و آفریقا، سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال کشور‌های آفریقایی را اصولی و اطمینان‌بخش عنوان و بر آمادگی کشورش برای توسعه همکاری‌ها با ایران تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور زیمبابوه با اشاره به عزم مسؤلان این کشور برای اجرای توافقات صورت گرفته با ایران در سفر سال گذشته دکتر رئیسی به این کشور، از اجرایی شدن بخشی از این توافقات خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: بازدید از اکسپوی تهران فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی آفریقا با ظرفیت‌های ایران است
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده