Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه حضور بیگانگان را در خلیج فارس نافی امنیت می‌دانیم‌گفت: تحریم‌ها عامل توقف پیشرفت‌های ما نیست، بلکه حتی فضایی را برای توجه ما به ظرفیت‌های خود ایجاد کرده است. ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سرلشکر حسین سلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تجربیات گذشته نمایان عدم نفوذ دشمنان بوده است، در حال حاضر دشمنان قادر به پیروی در اهداف خود نیستند و با حضور خود در خلیج فارس و سایر مناطق کشور صرفاً تشدید تنش می‌کنند، جنگ‌های آنها هیچ محصول دیگری نداشته و تلاش‌های دشمنان بی نتیجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاریجانی: تحریم‌ها ایران را از برنامه‌های توسعه‌ای‌اش جلو انداختذاکری: قطعه تحریم شده دستگاه آنژیوگرافی توسط دانشمندان ایرانی تولید می‌شودترامپ همه تحریم‌هایی که می‌توانسته علیه ایران اعمال کرده است

خبر تکمیل می‌شود

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین جشن «خیلی دخترونه» به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روزدختر با حضور بیش از ۲ هزار دختر فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت توسط شهرداری و باشگاه دختران منطقه ۲۲، فرهنگسرای تهران، سپاه ناحیه عماریاسر و مجموعه فرهنگی دریاچه خلیج فارس در دریاچه خلیج فارس برگزار می‌شود.

تجلیل از دختران نمونه، سخنرانی، مولودی خوانی، مسابقه و اهدای جوایز، برپایی غرفه‌های فرهنگی (نقاشی، خوشنویسی ، واقعیت مجازی ، طب سنتی، اوریگامی، گریم) از بخش‌های این‌مراسم هستند.

برنامه مورد اشاره فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در آمفی تئاتر غربی دریاچه خلیج فارس برگزار می شود.

کد خبر 6099515 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت