Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از امروز نمایش همزمان فیلم های منتخب این جشنواره در سینما فلسطین بروجرد آغاز و تا چهارم شهریور ماه ادامه دارد.

فرزاد درخشان افزود: در این جشنواره که برای اولین بار در بروجرد برگزار می شود و بصورت همزمان هر روز ۲ فیلم در چهار سانس به نمایش گذاشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نمایش فیلم ها از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۳۱ مرداد ماه در سینما فلسطین بروجرد آغاز می شود و فیلم ها بصورت هر کدام در ۲ سانس تا ساعت ۱۰ شب هر روز نمایش داده می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد بیان کرد: این جشنواره برای عموم ۳۰ درصد تخفیف در هزینه بلیط در نظر گرفته است به اینصورت که هزینه ۱۰ هزار تومنی بلیط این جشنواره هفت هزار تومان است.

وی اضافه کرد: علاوه بر  این چنانچه در اداراتی بصورت گروهی بیشتر از ۱۰ نفر خواهان تهیه بلیط باشند برای آنها تخفیف ۵۰ درصدی اعمال می شود و هزینه بلیط برای آنها پنج هزار تومان خواهد بود.

درخشان ادامه داد: به منظور سهولت در تهیه بلیط این جشنواره نشانی اینترنتی  www.gisheh.info  در نظر گرفته شده است تا علاقه مندان بتوانند بلیط این جشنواره را با تخفف دریافت کنند.

۷۲۷۳/۱۹۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی فیلم کودک جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی

به گزارش خبرنگار مهر، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان امروز جمعه ٧ اردیبهشت ماه با یکی از نمایش‌های عروسکی پرمخاطب خود در سال جاری به نام «استخوان ماهی جادویی» مهمان مردم رفسنجان است.

این نمایش عروسکی امروز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ در پارک مادر واقع در بلوار طالقانی برای مردم شهر رفسنجان اجرا خواهد داشت.

کد خبر 6089001

دیگر خبرها

  • اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد