Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیضی مسوول بسیج کارمندان استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین از برگزاری هشتمین یادواره شهدای کارمندی استان قزوین خبر داد.

 

این مسوول تبیین کرد: آرامش و امنیت پایداری که امروز در کشور شاهد آن هستیم، در شرایطی که بیشتر کشور های منطقه به اشکال مختلف در ناامنی و دردسر هایی هستند که دشمنان برایشان ایجاد کرده اند، دستاورد فدا شدن خونهای شهدای عزیزمان میباشد، لذا نکوداشت یاد و خاطره این عزیزان را وظیفه خود میدانیم تا بتوانیم از آنان درس آزادگی بیاموزیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: هشتمین یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان قزوین روز یکشنبه، سوم شهریور ماه سال جاری برگزار میگردد.

 

فیضی اذعان کرد: این مراسم راس ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار می شود و سخنران ویژه مراسم سرلشگر پاسدار محسن رضایی، مشاور رهبر معظم انقلاب و دبیر مجمع تشخیص مصلح نظام خواهد بود.

 

۱۰۰۴/ت۳۰/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا


به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در پانزدهمین جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی شهدا با بیان اینکه ماموریت ها، اجزا و شئون کنگره ملی شهدای کاشان باید بین اقشار مختلف تقسیم شود گفت: هنرمان باید این باشد که اینگونه یادواره‌ها و کنگره‌ها مردمی برگزار شود.


حمید رضا محمدی فشارکی پاسداشت شهدای گرانقدر کنگره ملی دارالمومنین کاشان را برای همگان افتخار دانست و افزود: بازخوانی یاد و خاطره شهدا برای نسل کنونی ضروری است.


وی با بیان اینکه به برکت وجود مقدس شهدا مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه برطرف خواهد شد، گفت: با وجود این مشکلات بعضی جا‌ها مانند یادواره شهدا نیاز داریم که مردم تخلیه و آرام شوند.

دیگر خبرها

  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • گرامیداشت شهدای کارگر استان همدان
  • گرامیداشت روز معلم
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است