Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:06:34 GMT

خط حزب‌الله ۱۹۸| دوسال پایانی

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۸۲۸۳

خط حزب‌الله ۱۹۸| دوسال پایانی

صد ‌‌و ‌‌نود‌ و‌ هشتمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «دوسال پایانی» منتشر شد. ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه امام و رهبری خبرگزاری تسنیم، صد ‌‌و ‌‌نود‌ و‌ هشتمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «دوسال پایانی» منتشر شد. 

طبق رسم هرساله مقارن با ایام شهادت شهیدان باهنر و رجایی و هفته‌ی دولت رهبر انقلاب با هیأت دولت دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار رهبر انقلاب، دو اولویت اصلی دولت در این دو سال باقیمانده را اقتصاد و فرهنگ مطرح کردند. از همین روی در سخن هفته‌ی این شماره‌ی خط‌ حزب‌الله به چرایی اولویت‌دار بودن این دو موضوع پرداخته‌ است.

خط حزب الله 190| تحول به نفع مردمخط حزب الله 182| "ده نکته از کلاس آقای خامنه‌ای"

 

همچنین رهبر انقلاب در دوران زعامت خود، مبتنی بر «اعتماد به وعده‌های الهی» و نیز «تحلیل درست از واقعیات زمانه» وعده‌ها و پیش‌بینی‌هایی ارائه داده‌اند که بعد از گذشت زمان، صحت آن بر همگان مشخص شده است. آخرین آنها، بی‌جواب نگذاشتن اقدام زشت دولت انگلیس، مبنی بر توقیف نفتکش ایرانی بود، که چند روز بعد از آن، نیروهای مؤمن و انقلابی، در اقدامی متقابل، نفتکشی انگلیسی را توقیف کردند. به‌همین مناسبت، نشریه‌ی خط حزب‌الله از بین پیش بینی‌ها و وعده‌های محقق شده و متعدد رهبری، 9 مورد را مرور کرده است.

سایر بخش‌های نشریه نیز که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست به شرح زیر است:

به جای داد کشیدن سر یکدیگر، یاد توصیه امام باشید /مطالبه رهبری

وظیفه اصلی رهبری چیست؟ /بازخوانی تاریخی

چهل سال دوم انقلاب قطعا بهتر از چهل سال اول است /برش دیدار

قلم‌ها و زبان‌ها را برای  دشمن به کار بیاندازید نه خودی /کلام امام

کدام عبادت است که گناهان روز را از بین می‌برد؟ /شرح حدیث

حتی در زندان هم علیه پهلوی سخنرانی می‌کردم /خاطرات رهبری

مظهر علم و عمل /عکس‌نوشت

به تولید داخلی باید تعصب داشته باشیم /رونق تولید

محبّت مایه اصلی زندگی شیرین خانوادگی است /خانواده ایرانی

دانش اندوزی را با اندیشه‌ورزی، و این هردو را با پرهیزگاری بیامیزید /حزب‌الله این است

طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله، شماره‌ی 198 این هفته‌نامه‌ نیز به ارواح طیبه شهدای حادثه‌ی خونین پاوه تقدیم می‌شود.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IRقرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

انتهای پیام/

R1455/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط امام خامنه‌ای

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خامنه ای امام خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در مورد دیدار این هفته تیمش در مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و ششم گفت: بازی بسیار سختی است و تیم آلومینیوم نشان داده است برای همه تیم‌ها خطرناک است و بازی‌های اخیر این تیم نشان داده بسیار پر تلاش هستند و بازی سختی برای ما خواهد بود.   وی ادامه داد: در طول هفته گذشته روی این مسئله کار کردیم و بچه‌ها باید تمرکز بیشتری در دقایق پایانی داشته باشند، ما در هفته گذشته و در برخی بازی‌ها به دلیل نداشتن تمرکز در دقایق پایانی امتیاز از دست داده ایم­ و در تمرینات روی این مضووع تمرکز داشتیم و در دقایق پایانی و تا سوت پایان بازی باید با همان تمرکز در زمین حاضر شویم.   عنایتی در مورد ترکیب تیم در بازی با آلومینیوم گفت: ما یک جمع ۲۵ نفره هستیم که در تمرینات حضور داریم و همه بازیکنان انگیزه لازم را برای حضور در ترکیب اصلی دارند و فرقی ندارد چه کسی در ترکیب اصلی باشد ضمن اینکه با توجه به سیاست باشگاه پیکان که معرفی جوانان مستعد به فوتبال است، از جوانان هم استفاده می‌کنیم و از تلاش آنها راضی هستم، این پتانسیل در کنار با تجربه‌ها می‌تواند تیم ما را به موفقیت برساند.   ­وی ادامه داد:برای بازی فردا مقابل آلومینیوم فقط دانیال جهانبخش را به دلیل مصدومیت نداریم و بقیه بازیکنان مشکلی برای بازی ندارند، اما ما در بازی‌های نیم فصل دوم تا حدودی مشکل گلزنی را حل کردیم.   وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر بازیکنی مثل خود رضا عنایتی در خط حمله پیکان گفت: بازیکنان خوبی در خط حمله داریم، اما مثل رضا عنایتی دیگر نمی‌آید.   عنایتی در مورد بازی‌های پایانی و حساسیت آنها گفت: به هر حال بازی‌های پایانی حساسیت بالایی دارد برخی تیم‌ها برای قهرمانی و بعضی ها برای بقا و به اعتقاد من نهاد‌های نظارتی و فدراسیون فوتبال در هفته‌های پایانی برای اینکه حقی از کسی تضییع نشود، نظارت‌های مناسب را خواهند داشت تا حق به حقدار برسد.   وی در مورد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: خدا رو شکر من می‌بینم در ورزشگاه‌ها شرایط فرهنگی خیلی بهتر شده است و در مورد اخیر هم که مطمئن هستم دیگر تکرار نمی‌شود، افرادی جوگیر شدند و این موضوع دیگر تکرار نمی‌شود، اما واقعا از زمان حضور بانوان در ورزشگاه‌ها جو بهتری حاکم است.

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پرسپولیس و دلهره بزرگ در شهر خسته
  • باشگاه فولاد خوزستان از حق سرمربی خود کوتاه نمی‌آید
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است