Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال، عصر امروز (پنجشنبه) با سه دیدار آغاز می‌شود.

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته، گیتی‌پسند اصفهان میهمان اهورا بهبهان خواهد بود. شاگردان حمید بی‌غم در گیتی‌پسند پس از سه پیروزی متوالی، هفته گذشته در دیداری پرحاشیه برابر شهروند ساری متوقف شدند و از صدر جدول پایین آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان پیشین لیگ برتر و مسابقات باشگاه‌های آسیا برای صعود به صدر جدول، باید از سد اهورا بگذرد و امیدوار به توقف سن‌ایچ ساوه باشد. شاگردان محمد حجت در تیم اهورا بهبهان هم فصل را با عملکردی درخشان آغاز کرده و تنها یک شکست در پنج هفته ابتدایی کسب کردند. اهورا اما سه شکست متوالی در سه هفته گذشته متحمل شده و تا رده هشتم جدول نزول کرده است.

سن‌ایچ ساوه نیز به مصاف ارژن شیراز می‌رود. سن‌ایچ هفته گذشته با استفاده از توقف خانگی گیتی‌پسند و با شکست مقاومت البرز، به صدر جدول بازگشت. حالا شاگردان جواد اصغری‌مقدم برای حفظ صدرنشینی خود، دیدار نسبتاً راحتی دارند، حداقل روی کاغذ. ارژن هم دو شکست در سه هفته گذشته کسب کرده و اکنون در رتبه یازدهم جدول قرار دارد. شاگردان حمید کمالی می‌توانند با متوقف کردن سن‌ایچ در ساوه، راه سایر مدعیان از جمله گیتی‌پسند را برای صدرنشینی هموار کند.

تنها دیدار باقی‌مانده هفته نهم میان مس سونگون و سوهان محمدسیمای قم برگزار می‌شود که با توجه به حضور تیم مس در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان، این مسابقه به زمان دیگری موکول شد.

پنجشنبه 98/5/31 - ساعت 18
شهروند ساری - حفاری اهواز
اهورا بهبهان - گیتی‌پسند اصفهان
فرش‌آرای مشهد - مقاومت البرز

جمعه 98/6/1 - ساعت 18
هایپرشهر شاهین‌شهر - آذرخش بندرعباس
ستارگان ورامین - شاهین کرمانشاه
سن‌ایچ ساوه - ارژن شیراز

نامعلوم
مس سونگون ورزقان - سوهان محمدسیمای قم

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم فوتسال ارژن شیراز تیم فوتسال اهورا بهبهان تیم فوتسال گیتی پسند فوتسال فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد

تیم ملی فوتسال ایران با برتری ۶ بر یک برابر قرقیزستان جواز حضور در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ را به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتسال ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به دیدار قرقیزستان رفت و با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد.

ابتدا بهروز عظیمی برای ایران گلزنی کرد، ولی قرقیز‌ها خیلی زود به بازی برگشتند و با شوت آمان‌بائف دونیربک به گل تساوی دست یافتند. سالار آقاپور و سعید احمدعباسی در ادامه توانستند دو بار دیگر برای ایران گلزنی کنند.

در ادامه ایران دو گل دیگر به ثمر رساند و موقعیت سنجی مهدی کریمی باعث شد تا ایران گل چهارم را نیز وارد دروازه قرقیزستان کند و خیال ملی‌‍‌پوشان را بابت پیروزی راحت کند. او در ادامه زننده گل پنجم ایران نیز بود و توانست با ظرافت توپ را به گوشه دروازه قرقیزستان برساند. دفاع قرقیزستان که شیرازه‌اش پاشیده شده بود در ادامه یک پنالتی داد که حسن‌زاده به زیبایی آن را به گل تبدیل کرد تا ایران ۶ بر یک این دیدار را برنده شود.

ایران در نیمه نهایی با برنده دیدار ازبکستان و ویتنام روبرو خواهد شد و با توجه به حذف زودهنگام ژاپنی‌ها شانس بسیار بالایی برای قهرمانی در قاره کهن را دارد.

چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ خواهند بود. ازبکستان قبلا به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده و تاجیکستان نیز با برتری برابر افغانستان به جام جهانی رسید و علاوه بر این دو تیم، ۳ تیم دیگر از آسیا به جام جهانی راه خواهند یافت.

تیم ملی فوتسال ایران در دوره قبل این رقابت‌ها به دیدار نهایی راه یافته بود، ولی با شکست برابر ژاپن در رده دوم قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان