Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@10:56:39 GMT

ترافیک در محور کرج - چالوس سنگین است

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۸۷۰۶

ترافیک در محور کرج - چالوس سنگین است

این ترافیک در خط جنوبی محور کرج - چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر ۱۰ در ادامه محدوده تونل شماره پنج ، ماهان و نساء سنگین گزارش شده است.
سروان مسعود خانجانی، کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین  ترافیک در خط شمالی آزاد راه  تهران - کرج از  محدوده پل کلاک  تا پل فردیس و در آزادراه کرج - قزوین از محدوده پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانجانی  از رانندگان خواست با توجه به شرایط ترافیک سنگین با ماموران پلیس راه همکاری داشته باشند تا از هرگونه حوادث احتمالی پیشگیری شود.  
ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی  ترافیک  در جاده های  البرز مستقر شده اند.  
استان البرز دارای یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.  
روزانه به طور متوسط بیش از ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه در راه های البرز تردد می کنند که بیش از ۲۰ هزار تردد در جاده کرج - چالوس و بقیه در آزادراه های این استان است.  

۲۰۹۸/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی پلیس راه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان کرمی با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین در محدوده استان البرز گفت: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حد فاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین روان گزارش شده است، بیان کرد: جاده کرج - چالوس در محدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است و مسافران باید از محورهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6092728

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • جاده چالوس بسته است
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد