Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@10:40:21 GMT

کشف یک تن آرد قاچاق در بجنورد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۸۷۹۶

کشف یک تن آرد قاچاق در بجنورد

خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از کشف یک تن آرد قاچاق و توقیف یک دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی پاکدل در خصوص جزئیات این خبر گفت: شامگاه چهارشنبه شب در ساعت ۵ اکیپ گشت پاسگاه انتظامی اسدلی در راستای مبارزه با قاچاق کالا در محور  فرعی بین روستای گریوان به بجنورد به یک دستگاه خودروی وانت بار  مشکوک که پس از توقیف خودرو، مقدار یک تن آرد کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در بررسی ماموران انتظامی مشخص شد آرد از نانوایی روستای گریوان به مقصد بجنورد بارگیری و به صورت غیر مجاز در حال جابجایی بوده است.

سرهنگ پاکدل افزود: خودروی حامل محموله کشف شده به پاسگاه دلالت گردیده و پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تحقیقات در خصوص شناسایی واحد صنفی که اقدام به فروش آرد دولتی به بازار آزاد کرده است ادامه دارد و برابر مقررات برخورد خواهد شد، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آرد قاچاق خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق ازجمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف‌شده را طبق نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 748519

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد