Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@07:03:50 GMT

استاندار خراسان رضوی: وحدت رویه لازمه پیشرفت است

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۸۸۱۱

استاندار خراسان رضوی: وحدت رویه لازمه پیشرفت است

علیرضا رزم حسینی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح چند طرح عمرانی در حاشیه شهر مشهد افزود: وحدت رویه به این معنی است  که همه هدف مشترک پیشرفت کشور را با  وجود  سلیقه های مختلف سیاسی بپذیریم.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم در استان خراسان رضوی موفق باشیم باید برنامه ها به روشنی برای همه مردم بازگو شود و رسانه ها در جریان آنها قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار خراسان رصوی به تجمیع طرح های مربوط به حاشیه شهر مشهد و همکاری نهادهای مختلف با شهرداری این شهر اشاره و بیان کرد: امروز که ۳۰ سال از جنگ می گذرد روز به روز به این نتیجه بیشتر می رسیم که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
رزم حسینی افزود: مسائل پیرامون شهر مشهد دغدغه رهبر معظم انقلاب نیز هست و ۳۲ دستگاه در قالب طرح نجات شهر در هشت پهنه در حال انجام مسئولیت ها در این زمینه هستند که امیدواریم سپاه از این میان سه پهنه را در دست بگیرد.
وی ادامه داد: طرح نجات از ابتدای مهر ماه آغاز خواهد شد و دستگاه های مختلف در آن بخشی از کار را به عهده دارند به طور مثال دستگاه قضایی نیز در این زمینه همکاری خواهد کرد و در جهت جلوگیری از پیشرفت حاشیه نشینی مطابق آنچه پیش بینی شده اقدام خواهد کرد.

شهر اسلامی بالا و پایین شهر ندارد

شهردار مشهد نیز در این مراسم گفت: در شهر اسلامی بالا و پایین شهر نداریم و وظیفه خود می دانیم تمامی شهروندان را به نقطه برابری از استفاده در امکانات برسانیم و  لحظه ای در این راه توقف نداریم.

محمد رضا کلایی افزود: این نابرابری ها درطول زمانی طولانی روی داده است و قطعا این وضعیت باید روزی تمام شود و مطابق سیره بزرگان دینی فرصت برابر برای دسترسی عموم فراهم شود و تلاش ما نیز تحقق همین هدف است.
وی ادامه داد: هم اکنون ۸۵ طرح در شهرداری مشهد در محدوده مناطق کم برخوردار و در حوزه های خدمت رسانی، فضای سبز،آموزشی و حمل و نقل در حال انجام و اجراست.
شهردار مشهد گفت: شهرداری در ۱۲ عرصه مشترک با سپاه در قالب قرارگاه شهیدبرونسی همکاری دارد و در قالب طرح نجات حاشیه شهر مشهد هم که استانداری خراسان رضوی در هشت پهنه متولی آن است سپاه دو پهنه را به طور کامل در اختیار دارد.

۳۲۲۱/۱۹۲۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان خراسان رضوی حمل و نقل خراسان رضوی شهرداری فضای سبز قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پس از مشهد بیشترین میزان بارش در شهرستان صالح آباد واقع در شرق خراسان رضوی با ۲۲ میلیمتر و کاخک گناباد با ۲۱ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

زهرا مبشری نسب افزود: این بارشها بر طبق پیش بینی ها  تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد و در این روز بیشتر بارشها به صورت رگباری همراه با  رعد و برق در ساعات بعد از ظهر رخ خواهد داد.

وی بیان کرد: بیشترین میزان بارش برای روز جمعه در جنوب غرب استان و روز شنبه در شمال غرب خراسان رضوی پیش‌بینی شده است و در این مدت شاهد وزش باد شدید در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به کاهش دما در خراسان رضوی از دیروز (چهارشنبه)، افزود: این روند کاهش دمای استان تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت، بر طبق پیش بینی ها در این مدت دمای شبانه در مناطق مرکزی خراسان رضوی به حدود هفت درجه سلسیوس و در شهر قوچان تا سه درجه افت خواهد کرد.

مبشری نسب ادامه داد: کاخک گناباد با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و سرخس با ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و خنک ترین مناطق استان خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند، در همین مدت دمای کلانشهر مشهد بین ۱۳ تا ۲۳ درجه در نوسان بود.

به گفته وی، در این مدت بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان رشتخوار با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت به ثبت رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای شهر مشهد برای امروز در گرمترین ساعات ۱۷ درجه سلسیوس و در سردترین ساعات ۱۳ درجه پیش بینی شده است.

 
 

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • وحدت رویه و هم‌فکری، عامل اصلی پیشبرد اهداف گزینش است