Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا نوتاش روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن آرزوی موفقیت برای تیم های تراکتور و ماشین سازی تبریز در لیگ برتر این فصل، اعلام کرد: در روزهای میزبانی تیم های تبریزی کار جابجایی تماشاگران همچون فصل های گذشته از طریق مبادی میدان ستارخان، میدان جهاد، چهارراه عباسی، ضلع شرقی پایانه محققی (سه راه امین) با استفاده از ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه عنوان کرد: در روز مسابقات مبادی حرکتی اتوبوس ها از طریق دوربین های مرکز کنترل هوشمند شرکت واحد جهت نظارت و ارائه خدمات بهتر کنترل می شوند تا هواداران پرشور فوتبال به بهترین نحو از خدمات ناوگان اتوبوسرانی جهت حضور در استادیوم و تشویق تیم خود بهره مند شوند.

فردا تیم ماشین سازی تبریز در نخستین هفته این فصل میزبان استقلال تهران است.

۹۸۵۳/۳۰۷۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استقلال بازی بخش خصوصی دوربین لیگ برتر قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلگرام تحت نظارت بلژیک

ایتنا - مقامات بلژیک برای عمل به مقررات جدید اتحادیه اروپا درباره رصد محتوای پلتفرم‌ها، بر اپلیکیشن شبکه اجتماعی تلگرام نظارت خواهند کرد.
سخنگوی نهاد مخابراتی بلژیک (BIPT) به پولیتیکو اعلام کرد تلگرام که در دوبی مستقر است، یک شرکت مستقر در بروکسل را به عنوان نماینده قانونی خود در اتحادیه اروپا معرفی کرده است. این خبر نخستین بار توسط نشریه بلژیکی «دی استاندارد» منتشر شد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، پلتفرم‌هایی که در اروپا فعالیت می‌کنند، ملزم هستند تحت قانون خدمات دیجیتال و مقررات جدید نظارت بر محتوا، یک نماینده بومی را منصوب کنند.

تلگرام که توسط پاول دوروف، کارآفرین روسی تاسیس شد، برای قابلیت‌های حریم خصوصی خود، محبوبیت یافت اما در سال‌های اخیر به بستر محبوب برای تئوری‌های توطئه، گروه‌های تبهکار سایبری و افراط گرایان تبدیل شد. این پلتفرم بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر ماهانه فعال در سطح جهان دارد.

در حالی که بزرگترین شرکت‌های فناوری دنیا تحت نظارت کمیسیون اروپا قرار دارند و تحت قانون خدمات دیجیتال، مشمول مقررات سخت گیرانه‌ای قرار می‌گیرند، پلتفرم‌های کوچک‌تر در کشوری که نماینده حقوقی دارند، تحت نظارت رگولاتورهای ملی قرار دارند.

تلگرام، شرکت نماینده خدمات دیجیتال اروپایی (EDSR) را که در بروکسل مستقر است، به عنوان نماینده خود معرفی کرده است.

بر اساس گزارش پولیتیکو، رگولاتور بلژیک به عنوان هماهنگ کننده خدمات دیجیتال، تلگرام را تحت نظارت خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • تلگرام تحت نظارت بلژیک
  • درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر
  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد