Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد جمشیدی سخنگوی این باشگاه روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در جلسه روز گذشته هیات مدیره  این باشگاه علاوه بر انتخاب مدیرعامل جدید در باره مسائل مالی و فنی تیم به خصوص دیدار رفت و برگشت لیگ قهرمانان باشگاهای آسیا و وضعیت تیم بحث و بررسی شد.
وی گفت: در ادامه با توجه اینکه شرکت سهامی ذوب آهن شرکت های اقماری و زیرمجموعه زیادی دارد که یکی از این شرکت ها باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن است  و در سایر شرکت ها تغییرات مدیریتی بوده که صورت طبیعی انجام شد و این باشگاه از این قائده مستثنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: سعید آذری حدود ۵ سال مدیرعامل باشگاه بود تصمیم هیات مدیره بر این شد تا  تغییراتی انجام دهد که جواد محمدی از جمله کسانی است که با ورزش عجین هستند اطلاعات خوبی دارند درعین حال جوان هستند به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.
وی تصریح کرد:  سعید آذری برای  مجموعه باشگاه ذوب آهن چندین سال تلاش کردند که از وی قدردانی می کنیم.
سعید آذری مدیرعامل سابق نخستین بار در سال ۸۳ به عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان انتخاب و در سال ۹۲ نیز برای دومین بار به عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان انتخاب شد.
وی در گذشته به عنوان وزنه‌ بردار و همچنین مربی وزنه ‌برداری در عرصه ورزش حضور داشت.
باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان قریب به نیم قرن سابقه حضور در میدان های داخلی و بین المللی دارد، تأسیسات ورزشی این باشگاه در سال ۱۳۴۷ ایجاد شده است.
این باشگاه پیش از انقلاب اسلامی علاوه بر تیمداری در رشته هایی همچون والیبال، کشتی، دو ومیدانی و هندبال در تمام ادوار جام تخت جمشید حضور داشته است.
ذوب آهن پس از انقلاب در رشته هایی همچون فوتبال، والیبال، بسکتبال، وزنه برداری، تیراندازی با کمان، تکواندو و هندبال فعال بوده است.
همچنین جواد محمدی مدیرعامل جدید دکتری مدیریت استراتژیک در سازمان‌ها و رویدادهای ورزشی از دانشگاه تهران را دارد و استاد دانشگاه است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی‌شهر به مدت ۵ سال، مسئول هماهنگ کننده امور شهرستان‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان به مدت دو سال ، سرپرستی هیات دوچرخه‌سواری استان ، عضویت هیات رئیسه هیئت تنیس و پرورش اندام استان اصفهان و رئیس هیات‌های ورزشی شهرستان‌های استان اصفهان و داور لیگ برترفوتبال از جمله مهمترین سوابق ورزشی محمدی است.

۸۱۱۴/۶۰۲۶/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اداره کل ورزش و جوانان اصفهان تیراندازی ذوب آهن رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حسن عربی گفت: باهدف رشد، توسعه و برند سازی گردشگری روستای هدف گردشگری بیابانک، احیاء و حفظ آئین و سنن قدیمی روستاها، حفظ و معرفی شیرینی سنتی گولاچ این منطقه، معرفی هویت اجتماعی و فرهنگی و افزایش شورونشاط اجتماعی در میان مردم، چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ بیابانک در روستای هدف گردشگری بیابانک برگزار شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه افزود: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات ازجمله برنامه‌هایی بود که برای رونق اقتصاد محلی و معرفی توانمندی‌های روستایی در این جشنواره انجام شد.

حسن عربی گفت: اجرای برنامه‌های شاد و مفرح، پخت گولاچ و رونمایی از لوح ثبت ملی روستا ازجمله برنامه‌های این جشنواره بود.

او بابیان اینکه برای پخت گولاچ، از زردچوبه، آرد، آب، شکر، گلاب، تخم‌مرغ، زعفران، روغن کنجد و خمیرترش استفاده می‌شود، افزود: گولاچ برند مواریث معنوی روستای بیابانک به شمار می‌رود و برگزاری چندساله جشنواره گولاچ در این روستا نشان از اهمیت این نان در بین مردم این روستا دارد.

روستای بیابانک در فاصله ۷ کیلومتری جنوب شهر سرخه قرارگرفته است و این روستا در مقایسه با بسیاری از روستاهای کشور مساحت کوچکی را شامل می‌شود اما ازنظر جایگاه کیفی در سنت کهن دارای مقامی برجسته در ابداعات معماری و فرهنگی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902642

دیگر خبرها

  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی: اقدام‌های فرهنگی باید امیدآفرین باشد
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود