Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اجلاس هر ساله با حضور معاونان آموزشی تمام دانشگاه‌ها، تعدادی از نمایندگان مجلس و معاونان وزارتخانه‌های دیگر به منظور بررسی چالش‌های این حوزه و تبیین آخرین سیاستگذاری‌های آموزشی و تحصیلات تکمیلی در یکی از دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید کاویانی با بیان اینکه هر سال نیز یک محور اصلی برای این اجلاس‌ها انتخاب می‌شود، افزود: در اجلاس پنجاه و دوم نیز سیاست‌های آموزش عالی در حوزه آموزش واکاوی و ارزیابی شده و راهکارهای پیشنهادی در این خصوص ارایه می‌شود.

 وی همچنین از برگزاری ۶ نشست تخصصی در این اجلاس دو روزه خبر داد و اضافه کرد: این نشست ها در موضوعات برنامه ریزی درسی، مقررات و آئین نامه‌های آموزشی، پذیرش دانشجو و استعدادهای درخشان، ارتباطات بین المللی شامل پذیرش دانشجوی خارجی و دوره‌های مشترک با دانشگاه‌های خارجی)، گسترش آموزش عالی، سیاست‌های آموزشی مبتنی بر تحلیل نتایج سیاست‌های آموزشی گذشته و موقعیت آموزش عالی در آینده برگزار می‌شوند.

کاویانی افزود: چنین نشست‌هایی می تواند با بسیج تمام ظرفیت‌ها و توان دانشگاه‌ها به ظهور توانمندی‌های نظام آموزشی عالی در کشور منجر شود، از این رو امیدواریم با برگزاری اجلاس پنجاه و دوم شاهد ارتقای کیفی هرچه بیشتر فعالیت‌های آموزشی در دانشگاه‌های کشور باشیم.

۷۳۸۸*۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آموزش عالی استان قزوین دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «نسل تیک‌تاکی و خیزش دانشگاه‌های ایالات متحده» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست «نسل تیک تاکی و خیزش دانشگاه های ایالات متحده» فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

این نشست با محور بررسی ابعاد ارتباطی و رسانه ای اعتراضات دانشگاه های ایالات متحده علیه جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه و با حضور یوسف خجیر عضو هیات علمی دانشگاه سوره، حمیدرضا غلامزاده کارشناس مسائل آمریکا و بین الملل برگزار می شود.

برنامه مورد اشاره با دبیری داوود طالقانی فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۱۴ توسط پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات برگزار می شود.

کد خبر 6096289 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نشست «نسل تیک‌تاکی و خیزش دانشگاه‌های ایالات متحده» برگزار می‌شود
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • امیرعبداللهیان وارد گامبیا شد | عکس
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • لزوم تلفیق نظام‌های تربیتی و فناوری در دانشگاه‌ها
  • دانشگاه تهران مأمور تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز شد
  • دکتر جهان‌بین: دانایی که منجر به توانایی نشود، مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس