Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@16:12:13 GMT

افزایش رطوبت و شرجی در خوزستان

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۹۸۷۳

افزایش رطوبت و شرجی در خوزستان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی گزارش نقشه‌های هواشناسی استان نشان می‌دهد تا اوایل هفته آینده به تناوب شاهد جنوبی شدن جریان جوی و افزایش رطوبت و شرجی به ویژه در نیمه شرقی و بعضا مرکزی خواهیم بود.

او در ادامه با اشاره به کاهش ۲ درجه‌ای دما بیان داشت: از فردا تا اوایل هفته آینده کاهش ۲ تا ۳ درجه دما مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزه زاری بیان کرد:  طی امروزبه دلیل بالا بودن نسبی ضرایب ناپایداری در مناطق مرتفع شمال، شمال شرقی و شرق استان احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده و خفیف پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شوش با ۴۷.۶ درجه گرم ترین و ایذه با ۲۴.۴ درجه خنک ترین شهر‌های استان بوده و دمای هوای شهر اهواز در بالا‌ترین زمان به ۴۷.۴ و در پایین‌ترین دمان به ۲۸.۴ رسیده است.

انتهای پیام/م

رطوبت در خوزستان بالا می رود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزگردها مهمان کرمان می‌شوند

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: با انتقال ریزگرد به استان، وزش باد نسبتاً شدید، خیزش گردوخاک، افزایش غلظت غبار، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافر، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز سه‌شنبه تا اوایل هفته آینده وزش باد و گردوخاک مهم‌ترین پدیده‌های جوی در سطح استان هستند.

وی افزود: در این مدت با انتقال ریزگرد به استان و با وزش باد نسبتاً شدید، خیزش گردوخاک، افزایش غلظت غبار، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در استان به ویژه طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در نیمه‌غربی و مناطق جنوب‌شرقی و در روزهای پنجشنبه تا شنبه برای نیمه‌جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در برخی مناطق شمالی، غربی و مرکزی استان ضمن افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق محتمل است.

کد خبر 751414

دیگر خبرها

  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • ریزگردها مهمان کرمان می‌شوند
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در اصفهان/ ورود سامانه بارشی به استان جدید از امروز
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • کاهش بیش از ۱۰۰ میلیمتری بارش در تهران
  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • سامانه بارشی جدید امشب وارد خوزستان می‌شود
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد