Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عباس دانایی روز پنجشنبه درنشست خبری در سالن اجتماعات فرمانداری سمنان افزود: این طرح‌ها با چهار هزار و ۵۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی ابراز داشت: آمار طرح‌ها و میزان اعتبارات طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی نسبت به هفته دولت سال گذشته ۱۰۷ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانایی، به افتتاح ۸۸ طرح در هفته دولت امسال اشاره و بیان کرد: ۷۷ طرح در بخش عمرانی با اعتباری بیش از ۶۵۹ میلیارد ریال و ۱۱ طرح اقتصادی و سرمایه گذاری با ۲ هزار و ۶۰۱ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال اعتبار در شهرستان سمنان در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار سمنان ادامه داد: افتتاح طرح‌های اقتصادی زمینه اشتغال ۹۷۵ نفر را در این شهرستان فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۹ طرح به ارزش یک هزار و ۲۵۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال ۱۷۱ میلیارد ریال در حوزه‌های صنعت و معدن، جهادکشاورزی، گاز، میراث فرهنگی و گردشگری و حمل و نقل جاده‌ای در هفته دولت امسال در این شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: افتتاح واحدهای صنعتی درین ریس و کویر جین، مجتمع پرورش گاوشیری و سایبان باغی جزو ۱۱ طرح اقتصادی در هفته دولت امسال است.

دانایی، به طرح‌های قابل بهره‌برداری در بخش عمرانی در سمنان اشاره و اضافه کرد: مرکز جامع سلامت، مجتمع پرورش مرغ تخم‌گذار، بخش سی سی یو بیمارستان شفا و مجموعه ورزشی نشاط و زمین چمن مصنوعی در مسکن مهر، از جمله طرح‌های افتتاحی بخش عمرانی این شهرستان است.

فرماندار سمنان یادآور شد: دیدار با خانواده معظم شهدا، افتتاح بزرگترین نمایشگاه فرهنگی و ورزشی و برپایی جُنگ شبانه از برنامه‌های هفته دولت ۹۸ در این شهرستان است.

استان سمنان ۸۳۴ طرح با اعتبار ۱۸ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آماده افتتاح، سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی در هفته دولت ۹۸ دارد.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان افتتاح طرح کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ به مناسبت هفته ملی شوراها و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، فرماندهان لشکری و انتظامی و اعضای شورای ادوار ،مدیران استانی و شهری، معتمدین شهر و خانواده معزز شهدای قزوین، فاز سوم کمربندی نسیم شمال حدفاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر به دست فرزند آتش نشان فقید محمد جواد چگینی به بهره برداری رسید.

همچنین در این مراسم از ۱۴۰ دستگاه تاکسی و مینی بوس جدید در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قزوین با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد ریال رونمایی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903097

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای استان سمنان
  • افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در روستاهای سمنان
  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • پایگاه امداد و نجات بندر کری کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود