Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@20:06:41 GMT

لیست ۱۹ بازیکن استقلال برای سفر به تبریز مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۰۲۹۷

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، سرمربی تیم فوتبال استقلال فهرست ۱۹ بازیکن استقلال برای سفر به شهر تبریز را مشخص کرد. 

حسین حسینی، حسین پورحمیدی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، میلاد زکی‌پور، عارف غلامی، وریا غفوری، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید باقری، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، مهدی قائدی، مرتضی تبزیری، سجاد آقایی، محسن کریمی، علی دشتی و شیخ دیاباته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران آندره آ استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از انتخاب فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و جدایی علی خطیر، سرپرست این تیم هم برکنار شد و آتیلا حجازی به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال منصوب شد. انتشار عکس لحظه عقد قرارداد با حجازی در کنار سمیعی، حاوی نکته‌ای جالب توجه بود که از چشم رسانه‌ها دور نماند. ماجرا از این قرار بود که این دفتر همان دفتری بود که بار‌ها آجورلو قرار‌های کاری خود را در زمان مدیرعاملی استقلال در آنجا برگزار می‌کرد و بار‌ها از مدیرعامل سابق استقلال در کنار افراد مختلف در این دفتر عکس منتشر شد. همین موضوع باعث شد تا شایعاتی در خصوص بازگشت احتمالی آجورلو به استقلال مطرح شود.

پیگیری‌های ما در این خصوص نشان می‌دهد این دفتر که حسابی جنجالی شده متعلق به فرشید سمیعی و یکی از دوستانش است و این آجورلو بوده که در زمان مدیریت خود در استقلال بعضی از قرار‌های خود را در آن برگزار می‌کرده است. همچنین در مورد شایعه بازگشت آجورلو به استقلال باید بگوییم که بعید است چنین اتفاقی رخ دهد و برنامه‌ای برای بازگشت آجورلو به استقلال وجود ندارد. از سمیعی و شهریاری به عنوان دو گزینه نهایی مدیرعاملی استقلال نام برده می‌شود و باید دید در نهایت کدام یک این سمت را عهده دار خواهد شد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • شما مدیرعامل استقلال نخواهی شد! | تصمیم مالک جدید برای آبی ها در پایان فصل
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • خطیر رفت، تغییرات دیگری هم در راه است/ سمیعی سرپرست شد که آخر فصل او هم برود!
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد