Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مرتضی واحدپور دبیر علمی این کنفرانس روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه دانشگاه زنجان طی روزهای ۲۹ تا ۳۱ مرداد جاری بیست و دومین کنفرانس شیمی فیزیک ایران را میزبانی کرد، گفت: هدف ازبرگزاری این گردهمایی علمی فراهم نمودن بستری برای ارائه آخرین دستاوردهای علمی پژوهشی درحوزه های مختلف شیمی فیزیک و همچنین برقراری ارتباط بیشتر علمی بین پژوهشگران و متخصصان دانشگاهی و مراکز صنعتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: ترمودینامیک شیمیایی، سینتیک شیمیایی، مکانیک آماری، شیمی کوانتومی، طیف سنجی مولکولی، الکتروشیمی، شیمی سطح و حالت جامد، شیمی محاسباتی، شیمی فیزیک کاربردی، نانو شیمی فیزیک،  شیمی فیزیک زیستی، مهندسی شیمی و آموزش شیمی محورهای عمده بیست و دومین کنفرانس شیمی فیزیک انجمن شیمی ایران بود. 

دکتر واحد پور افزود: طی سه روز برگزاری این کنفرانس حدود ۴۵ سخنرانی عملی در موضوعات مختلف علمی از سوی شرکت کنندگان ایراد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری میزگرد تخصصی چالش های آموزشی و پژوهشی شیمی فیزیک در کشور از دیگر برنامه های عمده این کنفرانس سه روزه بود، افزود: در این کنفرانس هشت کارگاه آموزشی نیز در زمینه های مختلف آموزشی و پژوهشی برای مخاطبان برگزار شد. 

۳۰۸۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر ایران شیمی فیزیک مکانیک قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  در این جلسه تصویب شد تا در هفته شورا‌های اسلامی، همایشی با عنوان تقدیر از شورا‌های برتر شهری، روستایی، بخش و شهرستان با حضور ۲۰۰۰ نفر از اعضای شورا‌های شهر و روستای استان برگزار شود.

 

در این نشست دستورالعمل‌های قانونی منع به کارگیری اعضای شورا‌های اسلامی در پست‌های مدیریتی بررسی شد.

 



دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی