Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار مهر،در خصوص برنامه های تدارک دیده شده برای هفته دولت در استان اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت دو یار صدیق امام و انقلاب شهیدان باهنر و رجایی هستیم و به منظور بزرگداشت این روز مراسم ویژه ای از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه ۸ شهریور و سالروز این روز مصادف با روز جمعه است مراسمی ۷ شهریور در مسجد غدیر واقع در چهار راه بسیج کرمانشاه برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه زمان برگزاری این مراسم را ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز ۷ شهریور اعلام کرد و ادامه داد: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: انتظار داریم مردم عزیز، وفادار و پیرو راه امام و شهیدان در این مراسم با شکوه حضور گسترده و آگاهانه ای داشته باشند.

سروری گفت: امیدوارم با شرکت گسترده در این مراسم ضمن ادای احترام به شهیدان انقلاب به ویژه شهید باهنر و رجایی، یکبار دیگر با حضور گسترده و آگاهانه خودمان در راه شهیدان قدم برداریم.

وی در خصوص سخنران این مراسم گفت: سخنران این مراسم مشخص نشده و طی هفته آینده مشخص خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از افتتاح تعدادی پروژه های عمرانی نیز در هفته دولت خبر داد و گفت: برنامه های ویژه ای نیز طی ۲ الی ۸ شهریور در استان تدارک دیده شده که به موقع از سوی استانداری کرمانشاه و دستگاه های مربوطه اطلاع رسانی می شود.

سروری افزود: استاندار کرمانشاه نیز به این مناسبت سخنران پیش از خطبه نماز جمعه این هفته کرمانشاه خواهد بود و به ارائه عملکرد و برنامه های دولت در استان خواهد پرداخت.

کد خبر 4698961

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دولت استانداری کرمانشاه انقلاب بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان هفته دولت یاسوج عید سعید قربان کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم دسته روی سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مراسم دسته روی و عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در شهرهای مختلف ازجمله ساری، زیراب و محمودآباد برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم
  • برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • مراسم دسته روی سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در مازندران
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه