Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:08:45 GMT

پاداش فرهنگیان تا چند روز آینده پرداخت می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۰۵۲۰

پاداش فرهنگیان تا چند روز آینده پرداخت می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت ظهر پنج شنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برای اظهار نظر به استان چهارمحال و بختیاری نیامده ام، بیان کرد: برای ایجاد امکان و عملیاتی شدن پروژه ها به چهارمحال و بختیاری سفر کرده ام.

وی بیان کرد: سیاست عملیاتی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی با ۲۴ موضوع است که در قالب ۱۲ برنامه تعریف شده و در ۵۶ طرح تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: هر پروژه یک مدیر دارد و هر چند ماه یکبار به استان سفر می کنم تا هر مدیر پروژه موانع و پیشرفت های هر پروژه را بیان کند.

وی با بیان اینکه در سال ۸۳ مقرر شد تا در زمان  ۲۰ سال در جایگاه علم و فناوری قرار گیریم که چهار برنامه پنج ساله تعریف شد، اظهار داشت: اما اکنون بعد از ۱۰ سال به نیمه برنامه نرسیدیم لذا راه تغییر کرد تا ۲۴ بند برای جهش اقتصادی اجرایی شود.

وی تاکید کرد: کشور مشکلات فراوانی دارد و باید مطابق منویات مقام معظم رهبری تولید را افزایش داد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه تولید کننده یک رزمنده است، گفت: دستیابی به اهداف چشم انداز ۲۰ ساله و رشد اقتصادی  از مهمترین اهداف دولت در کشور است.

وی بیان کرد: طرح های عمرانی رشد مورد نظر و عادلانه دارد و آنچه در این استان پیشنهاد شده مصوب می‌شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: با وجود تحریم ها تمام پرداخت های کارکنان در برنامه و بودجه ۲۰ درصد افزایش یافته که البته باید بیشتر باشد.

نوبخت از پرداخت پاداش بازنشستگی و فرهنگیان از چند روز آینده خبر داد و گفت: در اجرای طرح های عمرانی اعتبارات محدود است و نباید اعتبار را بین ۸۰ هزار پروژه تقسیم کرد بلکه پروژه ها را اولویت بندی کرد.

کد خبر 4698968

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگیان پاداش خدمت فرهنگیان شهرکرد محمدباقر نوبخت بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان هفته دولت یاسوج عید سعید قربان کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است

به گزارش خبرآنلاین، معاون مالی شهرداری تهران اعلام کرد که قرارداد چین ابهامی ندارد و این قرارداد باعث افتخار است.

ایسنا در خبری نوشت: لطف الله فروزنده با حضور در صحن علنی شورای شهر و در واکنش به گزارش خزانه دار شورای شهر در مورد گزارش مالی شهرداری تهران در ۱۱ ماه ابتدایی سال گذشته با بیان اینکه ما به دنبال فرصتی برای ارائه گزارش هستیم، گفت: شهرداری تهران عین بودجه یعنی رقم ۱۱۳ هزار میلیارد تومان را اصلاح کرده است و شهردار تهران نیز به شهرداران مناطق ابلاغ کرده تا سقف بودجه را محقق کنند و حتی تلاش کنند که رقم بیشتری از سقف بودجه محقق شود.

وی با بیان اینکه تمام ارقام متمم بودجه صرف امور سرمایه‌ای شده است، تصریح کرد: ارقام ابلاغی مشخص است و بر اساس آن گزارشی ارائه خواهیم کرد و در تبصره ۱۳ به شهرداری اجازه داده شده که نسبت به تسویه با بانک‌ها اقدام کنند و گزارش آن در تفریغ بودجه ارائه شود که باید بگویم که در این حوزه رقم بدهی حدود ۱۷۹ هزار میلیارد تومان بوده و به عنوان مثال بدهی ۱۶۰ همتی شهرداری به یکی از بانک‌ها به ۱۵ همت رسیده که این کاهش از طریق اعطای ملک و ... بوده است و ما به مانند این رقم بدهی به بانک شهر داشتیم که پرداخت کردیم اما باز هم ۵۰ همت دیگر بدهی داریم.

وی با بیان اینکه واریز برداشت ۲۰ هزار میلیارد تومانی برای ما افتخار است و در این موارد شفاف هستیم، گفت: در گذشته گزارش حسابرسی شرکت‌ها و سازمان‌ها قرائت نمی‌شد اما با تلاشی که انجام دادیم گزارشات حسابرسی ارائه می‌شود و این عملکرد شورا و شهرداری است و افتخار است که بودجه و متمم محقق شده و همه طرح‌های عمرانی اجرایی شده است و در شرایطی قرار داریم که حقوق‌ها هر ماه در روز بیست و ششم پرداخت می‌شود و ما پرداخت بدهی‌ها را بر اساس تبصره ۱۳ انجام دادیم و بر همین اساس هم تسهیلات دریافت کردیم و چه اشکالی دارد اگر تسهیلات اخذ شده برای خرید اتوبوس‌ها باشد.

وی با بیان اینکه شورا سیاست گذار و ناظر بر شهرداری است، گفت: تقاضا دارم که حرمت‌ها رعایت شود چرا که تا کار مشترکی انجام ندهیم برنامه‌ها به نتیجه نمی‌رسد و دیدید که یک فرد مسئله دار موضوعی در مورد قرارداد چین مطرح کرده و اگر سوالی داریم می‌توانیم جلسه برگزار کنیم. چرا که قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست و این خریدها از محل اموال بلوکه شده بود که آن را پیگیری کردیم و هیچ کاری بدون پیگیری محقق نمی‌شود و این افتخار ما است که ۱۰۲ همت سند تحقق بودجه را ثبت کردیم و از اعضای شورا درخواست می‌کنم به گونه‌ای صحبت کنیم که از افتخاری که نصیب مدیریت شهری شده، سخن به میان بیاوریم.

٤٧٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903054

دیگر خبرها

  • پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • متا راه‌اندازی برنامه‌ای تشویقی برای سازندگان در تردز را تایید کرد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • کاهش سهم آموزش و پرورش از بودجه ۱۴۰۳ / ۶۳ درصد منابع دانشگاه فرهنگیان با کسر از حقوق دانشجومعلمان تأمین می‌‎شود
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور