Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نادعلیان در شصتمین جشنواره هنر محیطی ایران در حاشیه برگزاری بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران در ایلام گفت: برخلاف چیزی که گفته می شود من این هنر جدید را بعدها و پس از سفر به آمریکا فرا گرفتم و بیشتر متکی بر مراوده با بزرگان این حوزه در همایش ها و رویدادها بوده است بنابراین تجربه های ذوقی روش اصلی کار من است و صرفا این رویکرد آکادمیک نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طراح جهانی افزود: تعریفی که از هنر محیطی وجود دارد و از طریق پژوهشگران این حوزه معرفی شده است بطور معمول محل مناقشات بوده و هست، سرآغاز هنر محیطی بر میگردد به اواخر دهه شصت و هفتاد، منظور از هنر زمینی یا وابسته به زمین تعریف ساده آن این است که مکان را تبدیل به اثر هنری کنیم، با این هدف که هنر را از نگارخانه ها بیرون بیاوریم، هر چند که عکس های همین آثار محیطی بعدها در نگارخانه ها و گالری ها نمایش داده شدند. وی خاطر نشان کرد: تعریف دیگری که از هنر محیطی وجود دارد، پیرامون سازی هست، یعنی به گونه ای اثر را خلق کنیم که پیرامون را سر و سامان بدهیم، هنر محیطی بعدها دچار پوست اندازی شد و شاخص های بسیار متمایزی نسبت به روزهای نخستین پیدا کرد.  استاد نادعلیان همچنین اظهار کرد: خوشحالم که به ایلام سفر کرده ام تا با بخشی از طبیعت ایلام آشنا شوم و در همین روز اول سفرم توانستم چشم اندازی از این طبیعت را مشاهده کنم.

 کارگاه محیطی استاد نادعلیان امروز با حضور هنرجویان علاقمند در دل طبیعت ایلام برگزار می شود. بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران در ایلام از سی ام مرداد ماه تا سوم شهریورماه در حال برگزاری است. /۶۰۳۴/۹7171

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر پوست زمین طبیعت هنرهای تجسمی آمریکا قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عالی زاده صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج با حضور ۱۰ گروه دختر و ۱۰ گروه پسر در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره که توسط خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج استان بوشهر برگزار می‌گردد، در ۲ بخش سرودهای ملی و محلی خواهد بود و گروه‌های سرود دختران و پسران استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به صورت زنده در حضور داوران این جشنواره به اجرا خواهند گذاشت.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر افزود: امید مهرنیا مسؤول خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، مهمان ویژه این جشنواره می‌باشد که داوری این جشنواره نیز در کنار داوران برجسته استان به عهده خواهد داشت.

وی یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره را برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه‌های سرود استان دانست و افزود: این برنامه توسط مسؤول خانه سرود و موسیقی بسیج در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در سالن ۲۲ بهمن سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر برگزار می‌شود.

عالی زاده، اهدای جوایز به برگزیدگان مرحله استانی در ۲ بخش دختران و پسران در بخش‌های ملی و محلی، تک خوان برتر پسران و همخوان برتر دختران، رهبر برتر و همچنین معرفی گروه‌های برتر به مرحله کشوری، را از شاخصه‌های این جشنواره بیان کردند.

کد خبر 6086160

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود