Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین حکمتیان در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: طی روزهای اخیر چند نقطه از جنگل های استان از جمله کهوا در شهرستان بویراحمد دچار آتش سوزی شد.

حکمتیان با تقدیر از تلاش های انجام گرفته سپاه برای مهار آتش سوزی منطقه کهوا، اظهار کرد: همچنین فعالیت نیروهای مردمی برای مهار آتش سوزی در کنار نیروهای منابع طبیعی در مناطق دچار حریق شایسته تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به بروز آتش سوزی در مناطق دیگر استان اشاره کرد و  افزود: با اعزام نیروها و همکاری مردم، اطفای حریق در منطقه کاکان و چند نقطه دیگر انجام شد.

حکمتیان با اشاره به فعالیت چهار اکیپ هفت نفره به شکل شبانه روزی در حوزه منابع طبیعی شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: طی روزهای اخیر وقوع چند فقره آتش سوزی در مناطق مختلف را داشتیم که نسبت به اعزام نیرو و مهار آتش سوزی ها، اقدامات لازم انجام گرفت.

وی افزود: اعلام میزان خسارات بعد از کارشناسی انجام خواهد شد.

کد خبر 4698988

منبع: مهر

کلیدواژه: منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان هفته دولت یاسوج عید سعید قربان کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت

مهدی سمیعی گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی در یک کارگاه چوب بری در جاده مخصوص تهران - کرج بلافاصله تیم های امدادی به محل شتافتند.

او افزود: این آتش سوزی شب گذشته در یک گارگاه چوب بری به مساحت ۵۰۰ متر مربع شعله ور شد که باتلاش آتش نشانان مهار و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

سمیعی افزود: برای مهار آتش سوزی و امداد رسانی به این حادثه ۲۱ نفر نیروی آتش نشان به همراه یک دستگاه تانکر سه هزار لیتری آب و ۶ دستگاه خودروی عملیاتی از ایستگاه های ۱۲۱،۱۲۰،۱۱۶،۱۱۳،۱۱۱،۱۰۴ کرج به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • تورم ماهانه و نقطه به نقطه یزد مهار شد
  • مهار کامل تورم ماهانه و نقطه به نقطه استان یزد