Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@17:22:36 GMT

قبض جریمه کاغذی حذف می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۰۸۱۴

قبض جریمه کاغذی حذف می شود

رئیس پلیس راهور جزئیات حذف قبوض کاغذی جرایم راهنمایی و رانندگی را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، سردار سید کمال هادیان‌فر درباره زمان حذف قبوض کاغذی جرایم راهنمایی و رانندگی اظهار کرد: برگه‌های کاغذی جرایم راهنمایی و رانندگی هنوز حذف نشده است؛ اکنون چهار هزار دست‌افزار بین مأموران راهور در سطح کشور توزیع شده و البته به ۱۴ هزار توزیع افزایش پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور ادامه داد: اکنون درحال خرید ده هزار دست‌افزار هستیم و پس از توزیع این دست‌افزارها، قبوض کاغذی به صورت کامل حذف می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال آزمایش "ترسیم کروکی الکترونیک" نیز هستیم و پس از انجام اصلاحات و نهایی شدن آن، ثبت کروکی نیز الکترونیکی می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: با حذف قبوض جریمه مشکلاتی مانند چاپ، پانج و دیرکرد حل می‌شود و پس از آن اطلاعات به صورت آنلاین بر روی سیستم ثبت می‌شود.

هادیان‌فر خاطرنشان کرد: همچنین درحال تهیه پنج هزار تبلت هستیم که این تبلتها در ابتدا در اختیار مأموران راهور تهران و کلان‌شهرها قرار می‌گیرد، یعنی افسر راهنمایی و رانندگی با تبلت قادر به جریمه کردن، نظارت پلیسی و ثبت کروکی خواهد بود و افسرهایی که دست‌افزار همراه دارند نیز فقط جریمه و اعمال قانون خواهند کرد.

کد خبر 386762

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پلیس راهور حذف قبض کاغذی جریمه نقدی نیروی انتظامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف

سرهنگ غلامرضا صدفی،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: در راستای پیشگیری از حوادث ترافیکی و کنترل تخلفات، طرح ویژه برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف از روز گذشته چهارم اردیبهشت ماه درسطح شهر قم آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح به استناد ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، با تخلفات موتورسیکلت سواران از قبیل: حرکت در پیاده رو یا در جهت مخالف مسیر مجاز، ایجاد عمدی صدای ناهنجار، حمل بار غیرمتعارف، حرکت نمایشی مارپیچ تک چرخ، حمل یدک، عدم استفاده از کلاه ایمنی و تردد در خطوط ویژه اتوبوسرانی رسیدگی و  برخورد می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم ادامه داد: در این طرح برای متخلفان، قبض جریمه صادر و  موتورسیکلت حداکثر به مدت یک هفته و در صورت تکرار تخلف به مدت  یک ماه توقیف خواهد شد.

سرهنگ صدفی در پایان به والدین توصیه کرد از در اختیار گذاشتن موتورسیکلت به فرزندان خود که فاقد گواهینامه رانندگی موتورسیکلت هستند،خودداری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است