Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول روز پنجشنبه با برگزاری 9 دیدار انجام خواهد شد که در یکی از مهم ترین بازی ها، گل ریحان به مصاف آلومینیوم خواهد رفت.

گل ریحان که فصل قبل از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر بود و در هفته های پایانی از صعود بازماند، در هفته ی نخست در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم تازه صعود کرده ی آرمان گهر سیرجان رفت و موفق شد با نتیجه ی پرگل سه بر دو به برتری برسد؛ برتری که حاکی از آن بود که شاگردان محمد نصرتی، در این فصل نیز می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند و چه بسا از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر به شمار روند، آن هم با داشتن ستاره های باتجربه ای چون حسین پاپی و رضا معقولی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل ریحان در بازی هفته ی دوم خود پذیرای ایرالکو است و تلاش خواهد کرد به نحو احسن از امتیاز میزبانی در این بازی حساس بهره ببرد.

آلومینیوم اراک نیز که همچون رقیب البرزی اش، فصل قبل از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر بود، افتتاحیه ی لیگ جدید را به بهترین صورت ممکن به پایان برد و توانست برابر فجرسپاسی، به پیروزی پرگل سه بر یک دست یابد.

آلومینیوم هم مانند گل ریحان، در این فصل فرد جدیدی را به روی نیمکت خود می بیند و اراکی ها امیدوارند که در این فصل، به مدد تجربه ی بالای محمود فکری، بتوانند به رویای صعود برسند و پس از سال ها حضور در لیگ یک، طعم حضور در لیگ برتر را بچشند.

جدال حساس گل ریحان و آلومینیوم که هر دو در هفته ی نخست با عملکرد هجومی فوق العاده به پیروزی رسیدند، روز پنجشنبه به میزبانی گل ریحان البرز برگزار خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آلومینیوم گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این فصل ۴ بار در لیگ برتر در غیاب بیرانوند از امیررضا رفیعی، دروازه‌بان ۲۲ ساله‌اش بهره برده است و حالا پنجمین بازی او امروز مقابل آلومینیوم خواهد بود.

رفیعی ۴ کلین شیت متوالی در لیگ برتر مقابل ذوب آهن، گل گهر، ملوان و صنعت نفت داشته و توانسته در مدت اخیر تحسین هواداران پرسپولیس را نیز برانگیزد.

با این حال رفیعی جوان باید در شرایطی متفاوت در جام حذفی برای اولین بار به میدان برود. او در صورت مساوی شدن بازی در ۱۲۰ دقیقه باید نقش مهمی در ضربات پنالتی ایفا کند.

باید دید اگر بازی پرسپولیس و آلومینیوم به پنالتی‌ها بکشد، رفیعی در غیاب بیرانوند که مهارت فوق العاده‌ای در پنالتی گرفتن دارد، چه عملکردی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • برد دوگله پرسپولیس در نیمه اول بازی با آلومینیوم
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد