Web Analytics Made Easy - Statcounter

نسترن مقیمی بازیکن تیم فوتسال نامی نو اصفهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: این فصل هم برای تیم نامی نو اصفهان بازی می‌کنم، در هفته دوم از رقابت‌ها با تیم سایپا تهران دیدار داریم که از بازیکنان و کادر فنی توانمندی برخوردار است، قرعه‌ای که در لیگ به ما خورده تا هفته پنجم، ششم سخت است و حتی در هفته نخست رقابت‌ها هم تیم ما دیدار پایاپایی با تیم ملی حفاری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کل باید بگویم که سطح تمامی تیم‌ها خوب است و حتی از سال گذشته نیز حضور بهتری دارند.

او تصریح کرد: تیم‌های امسال را نمی‌شناسم، چون بازیکنان جدیدی به لیگ اضافه شده اند، اما با یکسری از بازیکنان در تیم ملی و تیم‌های باشگاهی هم بازی بودم، این انتظار می‌رود که هفته به هفته کیفیت مسابقات بالاتر برود، چون تیم‌ها زمان کمی برای هماهنگی داشتند و رفته رفته خودشان را پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: پاکدل: بانوان ملی پوش از حضور در لیگ برتر دل‌سرد شده‌اند

مقیمی افزود: لیگ در سال گذشته کیفیت بالایی داشت، اما امسال بهتر هم شده است و هیچ چیز در آن مشخص نیست و ما هیچ تیم دسته و پا بسته‌ای نداریم حتی تیم‌هایی که در رده یازدهم و دوازدهم جدول هستند، سطح بالایی دارند.

بازیکن تیم نامی نو در ادامه اظهار داشت: از توپ‌هایی که سازمان لیگ به هر تیم داده است راضی هستیم و کیفیت خوبی دارند و مسابقات با توپ‌های یکسان برگزار می‌شود، خوشبختانه اتفاقات خوبی در جریان است و مثل ورود بازیکنان جوانی که متولد سال‌های ۷۹-۸۰ هستند، داشتن یک لیگ جوان اتفاق پسندیده‌ای است و این جوانان چند سال آینده تجربه کسب می‌کنند و می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتسال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  وحید شمسایی در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان در نیمه نهایی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

او گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت، اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آنها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

دیگر خبرها

  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)