Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شهرخودرو مشهد در ابتدا گفت: خیلی خوشحالیم با شروع لیگ نوزدهم در خدمت شما هستیم. ضمن خسته نباشید و آرزوی یک فصل خوب به هدف تان برسید، مثل ما که هدفی داریم. لیگ نسبت به دوره های قبل 20 روز با تاخیر شروع شد. 12 مرداد با شهر خودرو بازی تدارکاتی داشتیم و شناخت خوبی از این تیم به دست آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: پدیده شهر خودرو با این حساب وارد لیگ شده است که سهمیه آسیایی بگیرد. چند بازیکن از دست داده و بازیکنان خوبی هم جذب کرده است. گل‌محمدی هم از دوستان ما است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. او از نظر فنی و اخلاقی در سطح بالایی بوده است. امیدوارم آنچه در تمرین با بازیکنان کار کرده‌ایم در زمین اجرا شود. ما میزبان هستیم و می‌خواهیم سه امتیاز بازی را بگیریم اما کار آسانی نیست. این تیم خودش را برای آسیا هم آماده می‌کند.

سرمربی پیکان افزود:  شهر خودرو می‌خواهد در لیگ برتر جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود و این کار ما را سخت می‌کند. تیمی متحول شده است. تیم پیکان هم از ابتدای فصل 14 بازیکن خود را جابجا کرده و 9 بازیکن جدید جذب کرده‌ایم. تاخیر لیگ هم به نوعی به نفع ما شد زیرا باعث شد هماهنگی بیشتری پیدا کنیم و در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی که داشتیم. می‌خواهیم حضوری بهتر از فصل گذشته داشته باشیم و بازیکنان خوبی هم جذب کرده‌ایم که این مسئله را هم من،‌ هم کادر فنی و هم تمام مردمی که بازی‌های پیکان را دنبال می‌کند تایید خواهند کرد. بازیکنان خوبی در تیم ما جمع شده‌اند. اولین  محک ما در مقابل پدیده است که شرایط سختی هم دارد.

فرکی در مورد اینکه پیکان می‌تواند به اهدافش برسد و دیگر آن تیم میانه جدول نباشد، گفت: باید قبول کنیم امکانات و هزینه‌ها و شرایط ما و سایپا با سایر تیم‌ها متفاوت است. فصل گذشته ما با سایپا بازی داشتیم که گفتند دربی بدون تماشاگر است. به نظرم دربی بدون تماشاگر معنا ندارد. پیکان و سایپا تنها تیم‌هایی هستند که هوادار ندارند. پیکان و سایپا در مقایسه با 14 تیم دیگر لیگ بی‌هوادار هستند. حتی گل‌گهر سیرجان هم که به تازگی به لیگ برتر آمده هوادار خودش را دارد. اما ما و سایپا هواداری نداریم. نفت مسجدسلیمان، نفت آبادان، پارس جنوبی جم هم تیم‌های پرهواداری هستند. پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی از دیگر تیم‌ها جدا شدند. با این حال ما به عنوان نماینده تهران تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که نتایج خوبی بگیریم. پیکان از گذشته از نظر سخت افزاری امکانات مناسبی داشته تا نتیجه بگیرد. در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست. باید این واقعیت را قبول کرد، ما هوادار نداریم.

فرکی در پایان عنوان کرد: تلاش می‌کنیم نسبت به فصل گذشته در موقعیتی بالاتر قرار بگیریم. من تجربه این مسائل را داشته‌ام. با پشتوانه مدیریت می‌توان حتی سهمیه گرفت و با اتکا به نیروی انسانی قهرمان شد. در فولاد چنین اتفاقی رخ داد و ما قهرمان شدیم. پس از آن استقلال خوزستان همین مسئله را تجربه کرد. ما می‌خواهیم کیفیت خوبی را ارائه دهیم و می‌بینید بازیکنان ما چقدر انگیزه زیادی دارند این را می‌توانید در مصاحبه‌های آنها ببینید. همه می‌خواهیم موفق شویم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حسین فرکی پیکان تهران هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی برابر کاونتری به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود تا برای کسب جام مقابل منچسترسیتی به میدان برود.

شرایط دشواری که شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که بازیکنان این تیم از نظر روحی تحت فشار باشند و البته تعداد مصدومان زیاد آنها هم باعث شده که شرایط برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا سخت باشد.

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی دشوار برابر منچسترسیتی اظهار داشت:«باید بگویم با توجه به تمامی مشکلاتی که داریم بدون شک بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. رسیدن به فینال هم دستاورد بزرگی برای ماست اما برای فتح جام اینجا هستیم.

فقط اینکه به فینال برسیم باعث رضایت ما نمی‌شود. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. به همین دلیل است که من در ۱۰ سال دوران کارم به عنوان سرمربی موفق بودم چون همیشه سعی کردم بازیکنانم را با بیشترین توان در زمین قرار دهم و بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

دیگر خبرها

  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص