Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@07:51:13 GMT

احداث محور راین - تهرود به مناقصه گذاشته می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۱۶۶۳

احداث محور راین - تهرود به مناقصه گذاشته می شود

به گزارش ایرنا، محمدمهدی بلوردی روز پنجشنبه در نشست مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید بخش راین افزود: ۱۵ کیلومتر از این محور پس از ابلاغ اعتبارات سال ۹۸، طبق مصوبه شورای برنامه ریزی استان کرمان به مناقصه گذاشته خواهد شد.

وی اظهار داشت: این محور به صورت مشترک بین شهرستان کرمان (بخش راین) و بم قرار گرفته و برآورد هزینه های این محور اکنون توسط اداره کل راه و شهرسازی این استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: قسمت آخر محور راین - گلزار به طول ۲ کیلومتر از مجموع ۴۲ کیلومتر، یک آبنما و آسفالت تعدادی روستای کوچک و بزرگ باقی مانده که قرارداد آسفالت این محور امضا شده و توسط پیمانکار انجام می شود.

وی اضافه کرد: محور سه راهی راین به این بخش به صورت بزرگراه در پروژه های ملی تعریف نشده زیرا جزو محورهای فرعی است.

کمبود قیر موجب توقف پروژه های راهداری کرمان شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان نیز گفت: کرمان سومین استان از نظر جذب قیر در سال گذشته و استان نخست از نظر حجم اجرایی آسفالت بوده و امسال مشکل قیر موجب توقف عملیات اجرایی در محورهای بخش راین شده است.

سیدعلی حاج سیدعلیخانی ادامه داد: بهسازی جاده راین - گسک پس ابلاغ اعتبارات آغاز می شود و این محور به چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و در سه مرحله به مناقصه گذاشته شده اما پیمانکاری مشارکت نکرده است.

وی اضافه کرد: اعتبارات استانی از ۶۴ میلیارد تومان در سال گذشته، به ۲۴ میلیارد تومان طی سال جاری کاهش یافته که در اجرای پروژه ها این اداره کل تاثیرگذار بوده است.

۳۰۲۹/۷۴۲۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان کرمان اقتصاد مقاومتی راهداری و حمل و نقل جاده مدیرکل راه و شهرسازی مناقصه قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب، راه ۱۰ روستای بم را مسدود کرد

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق دادالله پور روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: شامگاه چهارشنبه طغیان رودخانه ها و وقوع سیلاب در اثر استمرار بارندگی ها موجب مسدود شدن راه روستایی ۱۰ روستای بخش بروات در منطقه روداب غربی شد.

وی بیان کرد: مجموعه راهداری با کمک بخشداری بروات در حال بازگشایی مسیرهای روستایی هستند.

معاون عمرانی فرمانداری بم ادامه داد: بیشترین آسیب در بخش دهبکری منطقه تهرود بود که آب وارد منازل روستای خان خاتون شد.

دادالله پور عنوان کرد: به دلیل حجم بی سابقه روان‌آب در رود تهرود، آب حاصل از بارندگی از ۲ پل و مسیر سیل بندها عبور کرد و وارد روستای خان خاتون شد.

سیلاب وارد منازل روستای خان خاتون (منتطه تهرود بخش دهبکری) از توابع شهرستان بم شده است

وی اضافه کرد: ۱۰ منزل در این روستا دچار آبگرفتگی شدند که به محض وقوع این حادثه اعضای ستاد مدیریت بحران در محل حضور یافته و با چهار دستگاه پُمپ کَفکِش و موتورهای تخلیه، آب از منازل تخلیه شد.

وی بیان کرد: سیلاب همچنین به زیرسازی، جدول گذاری و بخشی از آسفالت این روستا آسیب وارد کرده است.

معاون عمرانی فرمانداری بم گفت: هم اکنون شرایط در منطقه تهرود بخش دهبکری پایدار و آب، برق و گاز روستا متصل است.

وی توضیح داد: بارش باران و تگرگ به زمین های کشاورزی آسیب وارد کرده و کارشناسان جهاد کشاورزی در حال ارزیابی برآورد مالی این خسارت هستند.

وی خاطرنشان کرد: منازل بافت قدیمی تهرود نیز آسیب جزیی دیدند که کارشناسان بنیاد مسکن نیز در حال برآورد مالی خسارت هستند.

نقشه هوایی سیل بندهای جنوب بم و ورودی سیلاب ها در شمال شهر بم

دادالله پور افزود: پیگیری های لازم صورت گرفته و تیم های کمکی توسط مجموعه دهیاری ها و شهرداری های بم، بروات و دهبکری با سه دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر در منطقه تهرود مستقر هستند.

وی اظهارداشت: مقداری از آب حاصل از بارندگی های اخیر در گوراب های منابع طبیعی ذخیره سازی شده و در راستای تقویت سفره های زیرزمینی و اکوسیستم منطقه تاثیر بسیار خوبی دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه بیشترین بارندگی در شمال شهر بم داشتیم عنوان کرد: سیلابی که به همراه روان آب در مجموعه روستاهای اسپیکان و پشترود در حال حرکت بود در مسیر رودخانه هایی که از قبل پیش بینی شده بود مدیریت و کنترل شد.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سیلاب، راه ۱۰ روستای بم را مسدود کرد
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • فیلم| بارش تگرگ در راین کرمان
  • آبگرفتگی شدید خیابان های شهر راین کرمان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست