Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال به رعایت مسائل انضباطی تاکید کرد.

طرفداری- روابط عمومی فدراسیون فوتبال در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به مباحث تاکید شده در هفته های اخیر و تصریح بر ضرورت رعایت کدهای انضباطی و اخلاقی فیفا و آیین نامه های انضباطی در برگزاری مسابقات و مطابق اعلام قبلی،ستاد ویژه ای در حوزه انضباطی و اخلاق و سایر ارکان قضایی فدراسیون کلیه امور مرتبط را از امروز به صورت برخط و آنلاین رصد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کدهای مطروحه در باب رعایت احترام مسولان برگزاری مسابقه(شامل داور،کادر فنی،بازیکنان تیم حریف،عوامل اجرای مسابقه)،هواداران و تماشاگران،مسولان ورزشی و ...خواهد بود و با توجه به تاکیدات قبلی در صورت عدم رعایت در کوتاه ترین زمان ممکن با برخورد قانونی روبرو خواهد شد.

بر این اساس،اتفاقات قبل، حین و پس از مسابقه به دقت رصد خواهد شد و مقامات برگزاری و ناظران نامحسوس در اولین فرصت گزارش مربوطه را به ارکان قضایی اطلاع خواهند داد.

با توجه به اقدامات مثبت و هزینه بر صورت گرفته در ورزشگاههای کشور و تلاش های باشگاهها در حوزه های فرهنگی و برپایی نشست های متعدد در این باره انتظار جامعه فوتبال این خواهد بود که در فصل جدید شاهد اتفاقات مثبتی در حوزه های انضباطی باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رآی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی این مربی طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» در زمینه حجاب
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک