Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@22:53:55 GMT

بیانیه فدراسیون فوتبال به بهانه آغاز لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۱۸۶۲

بیانیه فدراسیون فوتبال به بهانه آغاز لیگ برتر

روابط عمومی فدراسیون فوتبال در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر بیانیه ای صادر کرد.

 به گزارش "ورزش سه"، در این بیانیه آمده است: با توجه به مباحث تاکید شده در هفته های اخیر و تصریح بر ضرورت رعایت کدهای انضباطی و اخلاقی فیفا و آیین نامه های انضباطی در برگزاری مسابقات و مطابق اعلام قبلی، ستاد ویژه ای در حوزه انضباطی و اخلاق و سایر ارکان قضایی فدراسیون کلیه امور مرتبط را از امروز به صورت برخط و آنلاین رصد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کدهای مطروحه در باب رعایت احترام مسولان برگزاری مسابقه (شامل داور، کادر فنی، بازیکنان تیم حریف، عوامل اجرای مسابقه)، هواداران و تماشاگران، مسولان ورزشی و ... خواهد بود و با توجه به تاکیدات قبلی در صورت عدم رعایت در کوتاه ترین زمان ممکن با برخورد قانونی روبرو خواهد شد.

 

بر این اساس، اتفاقات قبل، حین و پس از مسابقه به دقت رصد خواهد شد و مقامات برگزاری و ناظران نامحسوس در اولین فرصت گزارش مربوطه را به ارکان قضایی اطلاع خواهند داد. با توجه به اقدامات مثبت و هزینه بر صورت گرفته در ورزشگاه های کشور و تلاش های باشگاه ها در حوزه های فرهنگی و برپایی نشست های متعدد در این باره انتظار جامعه فوتبال این خواهد بود که در فصل جدید شاهد اتفاقات مثبتی در حوزه های انضباطی باشیم.

فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان – مس رفسنجان به جای یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند