Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:10:56 GMT

جام ملت‌های والیبال زنان آسیا / ایران صفر- تایلند ۱

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۱۹۶۶

جام ملت‌های والیبال زنان آسیا / ایران صفر- تایلند ۱

تیم ملی والیبال بانوان ایران نتیجه ست اول بازی با تایلند را واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال بانوان ایران در دومین مرحله از جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز (پنج‌شنبه) برابر تیم تایلند به میدان رفت و تاکنون ست اول بازی را واگذار کرده است. 

ملی‌پوشان ایران این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به حریف قدرتمند خود واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ست اول: ۲۵-۱۶ تایلند

 این ست با امتیازگیری تیم تایلند آغاز شد اما در ادامه بازیکنان ایران توانستند اختلاف امتیاز را کم‌تر کنند. جای خالی زیبای مهسا کدخدا و پس از آن بیرون رفتن توپ بازیکن تایلند حساب کار را ۷ بر ۶ کرد اما پوران زارع سرویس خود را با اختلاف زیادی به بیرون زد تا اولین وقت استراحت فنی بازی برای تایلند ثبت شود.

در ادامه رالی زیبای بازیکنان ایران باعث شد تا مهسا کدخدا حساب کار را ۹ بر ۸ کند اما سرویس شبنم علیخانی با فاصله از زمین بیرون رفت و پس از آن دفاع ناقص تیم ایران دو امتیاز پی در پی برای تایلند به دنبال داشت.

بازیکنان ایران با بی‌دقتی در زدن سرویس چندین امتیاز را به تایلند تقدیم کردند. در حالی که اختلاف امتیاز ۱۳ بر ۹ بود جواد مهرگان اولین وقت استراحت را درخواست کرد تا از این طریق روند امتیازگیری حریف را متوقف و نکات لازم را به بازیکنان ایران یادآوری کند پس از آن دفاع مونا دریس محمودی امتیاز ۱۰ را برای ایران ثبت کرد. با این حال تایلند اختلاف امتیاز خود را حفظ کرد و دومین وقت استراحت فنی را هم گرفت. با ورود تیم‌ها به زمین تیم ایران اختلاف امتیاز را به سه رساند تا سرمربی تایلند اولین وقت استراحت را برای تیم خود درخواست کند.

در ادامه پوران زارع امتیاز ۱۴ را برای ایران گرفت اما سرویس خود را بیرون زد و در نتیحه اختلاف دو تیم به ۲۰ بر ۱۴ رسید. در حالی که تیم تایلند برای پیروزی در این ست به دو امتیاز نیاز داشت دفاع خوب مائده برهانی امتیاز ایران را به ۱۶ رساند اما تایلند در ادامه دو امتیاز پی در پی گرفت و ۲۵ بر ۱۶ پیروزی این ست شد.

تیم ایران با ترکیب مونا دریس محمودی، نگین شیرتری، شبنم علیخانی، مهسا صابری، فرزانه مرادیان گنجه، مائده برهانی، مهسا کدخدا، ندا چملانیان، پوران زارع، هاله متقیان،‌ مونا آشفته، شکوفه صفری، زهرا بخشی و تهمینه درگذنی در این مسابقات حضور دارد.

جام ملت‌های والیبال زنان آسیا از ۲۷ مرداد ماه به میزبانی کره جنوبی آغاز شده است و تا ۳ شهریورماه ادامه دارد.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال بانوان ایران جام ملت های والیبال زنان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن

نایب قهرمان دو دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا به فینال هفدهمین دوره این رقابت‌ها راه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی تایلند از ساعت 14:30 امروز (جمعه - به وقت ایران) در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024، در سالن هوامارک ایندور بانکوک به مصاف تاجیکستان رفت که در پایان وقت‌های عادی و اضافه دو تیم به تساوی 3 - 3 رضایت دادند، اما در ضیافت پنالتی‌ها میزبان مسابقات با نتیجه 6 بر 5 پیروز شد و به فینال راه یافت.

صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود

تایلند به لطف برتری در این بازی، به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کرد و از ساعت 14:30 روز یکشنبه 9 اردیبهشت (به وقت ایران)، مقابل برنده دیدار ایران - ازبکستان صف‌آرایی می‌کند. بازنده بازی ایران و ازبکستان نیز از ساعت 11:30 همان روز، در مسابقه رده‌بندی برابر تاجیکستان به میدان می‌رود.

با توجه به صعود چهار تیم ایران، ازبکستان، تایلند و تاجیکستان به جام جهانی فوتسال، مرحله پلی‌آف برای تعیین سهمیه پنجم قاره آسیا برای صعود به جام جهانی در جریان است. شاگردان مجید مرتضایی در تیم ملی افغانستان با نتیجه 5 بر 3 از سد عراق گذشتند و قرقیزستان با نتیجه 3 بر 2 مقابل ویتنام پیروز شد.

شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم

افغانستان و قرقیزستان از ساعت 8:30 روز 9 اردیبهشت برای کسب پنجمین سهمیه آسیا در جام جهانی با هم روبرو می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان