Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-09@02:03:07 GMT

«دو سال پایانی» + عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۲۳۱۱

«دو سال پایانی» + عکس

صراط:

صد ‌و ‌نود و هشتمین شماره‌ هفته‌نامه‌ «خط حزب‌الله» با عنوان «دوسال پایانی» منتشر شد.

طبق رسم هرساله مقارن با ایام شهادت شهیدان باهنر و رجایی و هفته‌ی دولت رهبر انقلاب با هیأت دولت دیدار کردند. در این دیدار رهبر انقلاب، دو اولویت اصلی دولت در این دو سال باقیمانده را اقتصاد و فرهنگ مطرح کردند. از همین روی در سخن هفته‌ این شماره‌ خط‌ حزب‌الله به چرایی اولویت‌دار بودن این دو موضوع پرداخته‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رهبر انقلاب در دوران زعامت خود، مبتنی بر «اعتماد به وعده‌های الهی» و نیز «تحلیل درست از واقعیات زمانه» وعده‌ها و پیش‌بینی‌هایی ارائه داده‌اند که بعد از گذشت زمان، صحت آن بر همگان مشخص شده است. آخرین آنها، بی‌جواب نگذاشتن اقدام زشت دولت انگلیس، مبنی بر توقیف نفتکش ایرانی بود، که چند روز بعد از آن، نیروهای مؤمن و انقلابی، در اقدامی متقابل، نفتکشی انگلیسی را توقیف کردند. به‌همین مناسبت، نشریه‌ی خط حزب‌الله از بین پیش بینی‌ها و وعده‌های محقق شده و متعدد رهبری، ۹ مورد را مرور کرده است.


سایر بخش‌های نشریه نیز که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست به شرح زیر است:

به جای داد کشیدن سر یکدیگر، یاد توصیه امام باشید /مطالبه رهبری

وظیفه اصلی رهبری چیست؟ /بازخوانی تاریخی

چهل سال دوم انقلاب قطعا بهتر از چهل سال اول است /برش دیدار

قلم‌ها و زبان‌ها را برای دشمن به کار بیاندازید نه خودی /کلام امام

کدام عبادت است که گناهان روز را از بین می‌برد؟ /شرح حدیث

حتی در زندان هم علیه پهلوی سخنرانی می‌کردم /خاطرات رهبری

مظهر علم و عمل /عکس‌نوشت

به تولید داخلی باید تعصب داشته باشیم /رونق تولید

محبّت مایه اصلی زندگی شیرین خانوادگی است /خانواده ایرانی

دانش اندوزی را با اندیشه‌ورزی، و این هردو را با پرهیزگاری بیامیزید /حزب‌الله این است

 

طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله، شماره‌ی ۱۹۸ این هفته‌نامه‌ نیز به ارواح طیبه شهدای حادثه‌ی خونین پاوه تقدیم می‌شود.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IRقرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

 

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی در حاشیه جام یونس شکوری اظهار کرد: این جام قدمت چندین ساله دارد و در گذشته هم در این جام حضور پیدا کردیم و وقتی هم که چمن برگزاری مسابقات بازسازی شد قول دادیم تا در رقابت‌های پایانی حضور پیدا کنیم. 

وی ادامه داد: وقتی در رده پیشکسوتان جام یونس شکوری برگزار می‌شود، کسانی هستند که در سال‌ها نه چندان دور خدمات خوبی برای فوتبال کشور داشتند. آمدیم خدا قوت بگوییم و بیشتر در جمع این عزیزان روحیه بگیریم. با این سن و سالی که دارند با روحیه خوب تمرین می‌کننذ و این موضوع می‌تواند در جامعه پخش شود.

وزیر ورزش در مورد اینکه فضای لیگ برتر در هفته‌های پایانی ملتهب شده، گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ حضور دارند و بخش‌های مختلف کشور متولی دارد. باید در راستای وظایف قانونی خود عمل کنند. در جلسه‌ای که با سازمان لیگ داشتیم از آنها خواستیم تا به خصوص در هفته‌های پایانی که حساسیت مسابقات بالا می‌رود، دقت خود را در تمامی بخش‌ها بالاتر ببرند. مخصوصاً در بخش فرهنگی و داوری که مردم دغده‌ای نداشته باشند.

وی افزود: هر کدام از تیم‌ها هواداران و علاقه‌مندان خاصی خودشان ر ا دارند. هر آن چیزی که به آرامش فوتبال کشور کمک می‌کند در آن راستا گام بردارند. امیدوارم با برنامه‌ریزی که سازمان لیگ انجام داده مسابقات را به بهترین شکل مدیریت کند و بتواند لیگ را در چهار هفته پایانی به سرانجام برساند.

هاشمی در مورد نامه دستوری که به فدراسیون فوتبال ارسال شد، گفت: من در آن نامه همه دغدغه‌های خود را مطرح کردم. اساس ورزش ما بر مسائل فرهنگی است. انقلاب ما انقلاب فرهنگی است و به همه مدیران رعایت فرهنگ را تأکید می‌کنیم. فوتبال به دلیل همه‌گیر بودنش نقش مهم‌تری دارد. نامه دادیم به همه فدراسیون‌ها که هر اقدامی می‌کنند باید پیوست فرهنگی داشته باشد. البته نگرانی‌هایی وجود دارد ولی در دیداری که با مقام معظم رهبری سال گذشته داشتیم همه تشکرهای مقام معظم رهبری ناظر بر مسائل فرهنگی بود. باید مواردی که آسیب فرهنگی دارد باید مورد توجه قرار بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ما می‌دانیم که باشگاه‌های ما کمتر دارای زیرساخت هستند. عموماً ورزشگاه‌های آنها اجاره‌ای هستند و ما تا جایی که ممکن است سعی می کنیم ورزشگاه‌هایی که متعلق به دستگاه ورزش است را به‌روزرسانی کنیم. کمک کنیم همه بخش‌های ورزش بتوانند از امکانات استفاده کنند. سال گذشته برای بودجه امسال مبلغ هزار و 200 میلیارد تومان را که عمده آن برای بازسازی ورزشگاه آزادی است اختصاص دادیم تا دقدغه کمتر شود. برخی استان‌ها نیاز به زیرساخت دارند، استان کرمان، اصفهان در  چنین شرایطی هستند و باید شرایطی حاصل کنیم تا زیرساخت‌ها فراهم شود.  هوادران بدون دغدغه در ورزشگاه‌ةا حاضر شوند و از دیدن فوتبال لذت ببرند.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس منتظر لغزش آبی‌ها
  • هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم
  • به روز رسانی| هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم
  • دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری
  • پرسپولیس و یک مزیت مهم در برنامه ۴ هفته پایانی
  • چهار هفته پر التهاب پیش‌رو است
  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پرسپولیس و دلهره بزرگ در شهر خسته