Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین طلوعیان بعداز ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: امسال در هفته دولت ۳۱ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره‌ برداری می ‌رسد.

وی با اشاره به اینکه از این ۳۱ واحد صنعتی ۲۴ واحد ایجادی بوده و هفت واحد طرح توسعه داشته اند، افزود: پیش ‌بینی می شود تا پایان سال سرمایه گذاری در گلستان به ۷۰۰ تا هزار میلیارد تومان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: در سال های گذشته واحدهای بسیاری در گلستان غیر فعال شده بودند اما هم اکنون واحدهای بسیاری در حال احیا شدن هستند.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این ۳۱ طرح صنعتی در هفته دولت ۴۶۰ اشتغال جدید ایجاد می شود.

طلوعیان تصریح کرد: به غیر از چهار واحد صنعتی تمام واحدهای خسارت دیده از سیل گلستان به همت خود سرمایه گذاران مجدد راه اندازی شده اند.

وی به دلایل راه اندازی نشدن این چهار واحد هم اشاره و بیان کرد: بخشی از این واحدها به دلیل مشکلات سیل و بخشی به علت کمبود نقدینگی تاکنون راه‌اندازی نشده اند.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان مقرر شده ۱۰۵ میلیارد تومان به واحدهای سیل‌ زده گلستان اختصاص یابد که امیدواریم تا هفته آینده با توجه به اینکه از سوی بانک مرکزی ابلاغ شده این اعتبارات توزیع استانی شود.

طلوعیان با اشاره به اینکه تعیین تکلیف کردن پتروشیمی، منطقه آزاد و شهرک هزار هکتاری در حوزه تولید جهش ایجاد می کند و زمینه های توسعه سرمایه گذاری در گلستان را فراهم می کند، خاطرنشان کرد: طرحی در حوزه ریسندگی نخ‌ های پنبه ‌ای با سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومان در گلستان در حال بررسی است و امیدواریم کارخانه ریسندگی در گلستان راه ‌اندازی شود.

کد خبر 4699099

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت معدن و تجارت گلستان گرگان هفته دولت بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم هفته دولت گرگان یاسوج عید سعید قربان کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری امروز سه شنبه در بازدید از بیمارستان در دست ساخت نیایش خرم آباد اظهار داشت: دولت توجه ویژه ای به توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان دارد و سرانه این بخش با جدیت در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه سرانه زیرساخت‌های بهداشت و درمان لرستان نسبت به میانگین کشور کمتر است ادامه داد: بیمارستان نیایش به عنوان مصوبه سفر دولت طی ۲ سال گذشته ۴۰ درصد پیشرفت داشته و هم اکنون با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی ساختمان در دست ساخت است.

وی بیان کرد: ۲۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل این طرح نیاز است که بخشی از آن باید در بودجه جاری کشور دیده شود و بخشی نیز با کمک استان تأمین گردد.

کد خبر 6099323

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان