Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع ایتالیایی از کار کردن دوباره با جانلوکا پتراکی خوشحال است و فکر می کند سبک فوتبالش مناسب کار کردن با پائولو فونسکا، سرمربی جدید رم باشد.

طرفداری - داویده زاپاکوستا 27 ساله، پس از 2 سال حضور در چلسی در این تابستان به طور قرضی راهی آ اس رم شد. این قرارداد قرضی 6 ماهه است و در شرایطی می تواند تا پایان فصل تمدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع راست ایتالیایی که قبلا در سری آ برای آتالانتا و تورینو بازی کرده، در گفتگو با وبسایت باشگاه رم گفت:

فکر می کنم طی دو سال اخیر در انگلیس از نظر فردی خیلی پیشرفت کرده ام. در چلسی به شخصیتی قوی تر تبدیل شدم زیرا باید با مکانی تازه و متفاوت، یک فرهنگ جدید، یک زبان جدید و سبک زندگی متفاوت وفق پیدا می کردم. قطعا این آسان نبود اما تجربه بسیار مثبتی بود تا به من کمک کند از نظر فردی و فوتبالی پیشرفت کنم.

زاپاکوستا در مورد قبول پیشنهاد رم گفت:

وقتی از رم تماس دریافت کردم بلافاصله پاسخ مثبت دادم زیرا این یک موقعیت بزرگ بود. می خواهم تمام توانم را برای باشگاه بگذارم و از فردا کارم را شروع می کنم. 

زاپاکوستا قبلا با پتراکی، مدیر کنونی رم در تورینو کار کرده بود:

او قطعا در تصمیم من نقش مهمی داشت چون از زمان حضور در تورینو او را به خوبی می شناسم. می دانم چطور آدمی است. می دانم چقدر مشتاق و پرشور است و چقدر به همه چیز اهمیت می دهد. این قطعا روی تصمیم من تاثیر داشت اما فارغ از آن، رم باشگاهی بزرگ و با آینده بزرگ است. 

معروف است که فونسکا از فول بک های خود می خواهد خیلی نفوذ کنند و پرس را از جلو انجام دهند. زاپاکوستا با آن مشکلی ندارد و از چنین سبکی لذت می برد:

بله فکر می کنم این سبک مناسب من است اما کارهای تدافعی هم نقش مهمی در کار من دارد؛ مخصوصا زمانی که چهار دفاعه بازی کنیم. این تجربه می تواند برای من خوب باشد زیرا همیشه عادت داشته ام نفوذ کنم. این باعث می شود بهترین فوتبالم را به نمایش بگذارم.

اولین دیدار رم در سری آ در این هفته مقابل جنوا خواهد بود:

گل اولم در تیم های تورینو و آتالانتا مقابل جنوا به ثمر رسید. امیدوارم این مساله برای اولین بازی فصل خوش یمن باشد. اینکه در اولین بازی ام با رم گل بزنم، رویایی است اما مهمترین مساله این است که تیم خوب شروع کند و با کسب سه امتیاز به اهدافمان نزدیک شویم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه

استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد.

طرفداری | تیم استقلال در دیداری دوستانه، برابر تیم دسته اولی آریو اسلامشهر با نتیجه یک برصفر بازی را واگذار کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم
  • ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)