Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، شجاع خلیل‌زاده پیش از آغاز لیگ برتر از هواداران پرسپولیس درخواست کرد سرخپوشان تهرانی را در بازی اول لیگ برتر تنها نگذارند و البته به شرایط فعلی تیم هم واکنش نشان داد که در ادامه می‌خوانید.


*آمادگی تیم قبل از اولین بازی چطور است؟
برای شروع لیگ آماده هستیم و بعد از اردوی ترکیه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع لیگ خیلی مهم است و امیدوارم با برد، لیگ را آغاز کنیم.


*چالش رقابت در قلب دفاع را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
بازیکنان باکیفیتی به تیم اضافه شدند و من قبلاً هم گفتم اینکه چه کسی بازی کند، مهم نیست و موفقیت تیم اهمیت دارد. کالدرون هم گفت بین ما سه نفر، دو نفر می‌توانند بازی کنند و یک نفر روی نیمکت می‌نشیند. مهم نیست چه کسی بازی کند و فقط نتایج مهم است و امیدواریم بازیکنان جدید به ما کمک کنند، چون کار سختی داریم.


*رفتن برانکو باعث نگرانی هواداران شده است. فکر می‌کنی با کالدرون می‌شود قهرمانی را تکرار کرد؟
هر آمدنی، رفتنی دارد و هیچ چیز دائمی نیست، اما بازیکنان اصلی تیم حفظ شدند و نفرات جدید تیم را تقویت کردند، اما این فصل برای دفاع از قهرمانی‌های متوالی کار سخت‌تری داریم. ما برای قهرمانی می‌جنگیم و هواداران باید صبور باشند و از تیم حمایت کنند.


*کار با کالدرون چطور است؟
از نظر شخصیتی و فوتبالی کالدرون مربی خوبی است، اما کار در پرسپولیس آسان نیست و امیدوارم کالدرون موفق باشد.


*در لیگ که قرار نیست مثل بازی‌های دوستانه اخراج شوی؟
سال قبل هم داوران روی من حساس بودند، اما در بازی‌های دوستانه داور‌های جوان بودند و شاید می‌خواستند اقتدارشان را نشان دهند. اخراج اول را قبول دارم، ولی مقابل گل‌گهر حقم کارت قرمز نبود. در لیگ داوران باتجربه‌ای داریم، بعید می‌دانم به این راحتی اخراج شوم.

 

خبرورزشی

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کنعانی زادگان شجاع خلیل زاده هواداران پرسپولیس کالدرون سید جلال حسینی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد هیچ مانعی برای موفقیت‌های بزرگ حسن‌زاده وجود ندارد و او سال به سال دست‌نیافتنی‌تر می‌شود. فوق ستاره 36 ساله تیم ملی همچنان در عرصه باشگاهی می‌درخشد و می‌خواهد در آخرین رویداد آسیایی تمامی رکوردهایش را ارتقا ببخشد. رهبر تیم شمسایی زیر نظر مربیان بزرگ مختلفی در جام ملت‌های آسیا به میدان رفته است و این بار با حضورش هشتمین دوره از رقابت‌ها را تجربه می‌کند که خاطرات زیادی را تداعی کرده است.

حسن‌زاده برای اولین بار در سال 2006 پیراهن تیم ملی را برتن کرد و پس از دوری دو ساله‌اش از تیم ملی، باری دیگر به جمع نخبگان فوتسال ایران بازگشت تا دوران حضور در تیم ملی را به 17 سال برساند. آمار 45 بازی و 42 پیروزی و البته بیش از 50 گل و پاس‌گل، عملکرد جادویی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران به شمار می‌رود تا از این حیث به بازیکنی دست‌نیافتنی تبدیل شود و ثابت کرده که سن فقط یک عدد است.

حسن‌زاده به تیم‌های خود نظم و ساختار می‌دهد. در هر موقعیتی، شانس و خطرات را محاسبه می‌کند و تعادل بین دفاع و حمله را حفظ می‌کنند. آن‌ها درمدیریت زمین متخصص هستند که ثبات، امنیت و کنترل را ایجاد می‌کند. در طول تاریخ، تمامی تیم‌های بزرگ چنین بازیکنانی را داشته‌اند و از آن‌ها به عنوان اسطوره یاد می‌کنند.

در بازی گذشته تیم ملی که پیروزی چهار بر صفر برابر کویت رقم خورد. حسن‌زاده در ثانیه‌های پایانی با قطع توپ معرکه‌اش، دروازه تیم ملی را نجات داد تا اولین کلین شیت ملی‌پوشان در جام ملت‌های آسیا ثبت شود. در همین لحظه، همه به این مسئله پی بردند که او برای چه هدفی در این مسابقات حضور یافته است. برای جنگیدن و عطش سیرناپذیرش برای پیروزی و موفقیت.

همانقدر که او پاهایش توان بازی کردن در هر دو روز یک‌بار را دارد، به خودی خود فوق‌العاده و ستودنی است که باعث شده الهام‌بخش بازیکنان جوان تیم ملی نیز باشد.

دیگر خبرها

  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی