Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@02:06:05 GMT

فوری؛ مذاکرات مستقیم رئال و و PSG در پاریس

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۲۹۲۷

فوری؛ مذاکرات مستقیم رئال و و PSG در پاریس

صبح امرزو هیئتی از سوی رئال راهی پاریس شده تا با مسئولان پی اس جی برای نیمار وارد مذاکره مستقیم شوند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه سه شنبه گذشته نماینده های بارسا در پاریس نشستی بی نتیجه با مسئولان پی اس جی داشتند، حال نوبت به رئال مادرید رسیده تا کارت های خود را رو کرده و قدمی اساسی برای جذب نیمار بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای مارکا، رئال پس از هفته ها انتظار و مشاهده مذاکرات بی نتیجه بارسا با پی اس جی، سرانجام امروز هیئتی را به پاریس فرستاده و دو طرف هم اکنون در حال مذاکره هستند. در رئال بسیار خوشبین هستند که با توجه به ارتباط بسیار خوب دو باشگاه، مذاکرات ثمربخش باشد و گام های اولیه برای جذب نیمار برداشته شود. مذاکراتی که قطعا طولانی تر خواهد بود و امروز به نتیجه نهایی نخواهد رسید.

 

 

 

 

رئال پس از اینکه پی اس جی تمام پیشنهادات بارسا برای نیمار را رد کرد، حالا اطمینان دارد که ناصر الخلیفی(مدیر پی اس جی) برای خلاص شدن از دست نیمار و حواشی او و برای اینکه داستان نیمار بیش از این طولانی نشود، در نهایت برای انتقال او به مادرید رضایت خواهد داد. برای مدیر قطری پی اس جی نیمار تبدیل به یک مساله حیثیتی شده و  او تمایلی ندارد تا ستاره برزیلی را علی رغم میلش به بارسا واگذار کند.

در بارسلونا هم به این اطمینان رسیده اند که تا زمانی که خود نیمار علنی از تمایلش برای بازگشت صحبت کند، جذب او غیرممکن خواهد بود ولی نیمار تا به امروز هیچ حرکتی در این زمینه انجام نداده است چرا که برای او اولویت، خروج از پی اس جی است و در صورتی که نتواند به بارسا برگردد، گزینه رئال را رد نخواهد کرد.

اکنون باید دید نتیجه مذاکرات رئال و پی اس جی در مورد نیمار چه خواهد بود.

 

 

رئال مادرید بارسلونا نیمار پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید بارسلونا نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس

رئال مادرید قرار است پس از چند فصل از رنگ طوسی استفاده کند. 

طرفداری | فوتی هدلاینز از مدتی قبل انتشار زودهنگام طرح پیراهن فصل آینده باشگاه های اروپایی را شروع کرده است. این بار نوبت به رونمایی پیش از موعد از پیراهن سوم رئال مادرید رسید. این پیراهن طوسی رنگ خواهد بود، شبیه به پیراهنی که در فصل 16-2015 شاگردان زین الدین زیدان بر تن داشتند. آدیداس از لوگوی قدیمی خودش روی این پیراهن استفاده می کند. 

پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا