Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@19:16:21 GMT

۲۸۰۰ واحد مسکن برای محرومان در فارس احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۲۹۶۰

۲۸۰۰ واحد مسکن برای محرومان در فارس احداث می‌شود

استاندار فارس گفت: برای تامین مسکن محرومان فارس تفاهم نامه‌ای به منظور احداث ۲۸۰۰ واحد مسکن بین استانداری فارس و کمیته امداد منعقد شده است. ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، عنایت‌الله رحیمی بعد از ظهر امروز در همایش فروغ ولایت اظهار داشت: برای تامین مسکن محرومان فارس تفاهم نامه‌ای به منظور احداث 2800 واحد مسکن بین استانداری فارس و کمیته امداد منعقد شده و تلاش کرده‌ایم خیرین، دستگاه‌ها و نهادها در کنار هم به تامین مسکن محرومان کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز جامعه با تلاطمات مختلف اقتصادی و اجتماعی روبه‌رو است و اقدامات ارزشمند کمیته امداد می‌تواند در کاهش رنج‌های محرومان کمک بسزایی داشته باشد، افزود: اقدامات این نهاد حمایتی در نهایت باید منجر به کاهش تعداد خانوارهای مددجو شود.

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن محرومان همکاری بیشتر داشته باشند37 میلیارد تومان امسال برای ساخت و تعمیر مسکن محرومان در گیلان اختصاص یافتاحداث 10 هزار مسکن محرومان در خراسان جنوبی نیازمند همت جهادی است

رحیمی با بیان اینکه فعالیت‌های ارزنده‌ای در زمینه ایجاد اشتغال و تامین جهیزیه توسط کمیته امداد انجام شده است، عنوان کرد: یکی از اهداف کمیته امداد توانمندسازی خانوارهای مددجویان است و اعتقاد داریم اگر این افراد توانمند شوند می‌توانند دستگیر سایر افراد شوند.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر بودجه کمیته امداد و سازمان‌های حمایتی روند افزایشی داشته است، گفت: دولت تسهیلات مختلفی برای توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد در نظر گرفته است.

انتهای پیام/ ت

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار؟ گفت: ۴۵۰ هزار نیکوکار حقیقی، ۴۴۰ مرکز و ۴۰۰ موسسه خیریه و جهادی با کمیته امداد فارس همکاری می‌کنند که از ۵۰۰ نفر آن‌ها تجلیل شد.
موصلی با بیان این که خیران در فارس پارسال ۹۰۰ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کرده اند، افزود: تلاش می‌کنیم امسال میزان همراهی خیران به ۵ هزار میلیارد تومان افزایش باید.
وی ادامه داد خیران در زمینه‌های مختلف کمک هزینه ازدواج، هزینه درمان، ساخت منزل مسکونی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و حمایت از کودکان بی سرپرست با کمیته امداد همکاری می‌کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: ۳۰ درصد از کمک‌های این نهاد به مردم، توسط خیران تامین می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟