Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@13:21:03 GMT

اتفاق عجیب اما تکراری در دوباشگاه تبریزی با یک مالک

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۲۹۷۷

محمدرضا زنوزی مالک متمول فوتبال تبریز با تملک دو تیم لیگ برتری به صورت همزمان بار دیگر حاشیه تازه ای در فصل جدید رقم زده است.

به گزارش تابناک ورزشی،  وکیل خالد شفیعی بازیکن باشگاه ماشین سازی تبریز اعلام کرد؛ مدیران این تیم به خالد اعلام کرده اند طلب قبلی اش از باشگاه تراکتور را ببخشد، در غیراین‌صورت قرارداد او با ماشین سازی در آستانه فصل جدید لیگ برتر فسخ می‌شود!

وضعیت خالد شفیعی در آستانه شروع لیگ برتر نامشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل بازیکن ماشین سازی مدعی شده است که باشگاه از شفیعی خواسته طلبش از تراکتور را ببخشد! شفیعی، مدافع فصل گذشته تیم سپاهان که مدتی در تمرینات ماشین سازی حاضر شد و قرار بود به عنوان مدافع این تیم در لیگ نوزدهم بازی کند، به نظر می‌رسد به توافق نهایی با مسئولان این باشگاه نرسیده و در آستانه جدا شدن از جمع سبزپوشان تبریز قرار دارد. او در دو روز گذشته در تمرینات ماشین سازی حاضر نبوده که نشان می‌دهد بحث جدایی او از ماشین‌سازی جدی است.

وکیل خالد شفیعی در این خصوص گفت: برخلاف اخبار منتشر شده، قرارداد خالد و باشگاه ماشین سازی هنوز فسخ نشده است. باشگاه ماشین سازی به او اعلام کرده یا باید طلبی که از باشگاه تراکتور دارد را ببخشد یا اینکه قرار داد او را فسخ می‌کنند و حتی به او اعلام شده حق حضور در تمرینات تیم را ندارد!
با این حساب مشخص نیست که شرایط ادامه همکاری این مدافع و باشگاه تبریزی چگونه خواهد بود. محزون در بخش دیگری در این خصوص، اظهار داشته است: باشگاه ماشین سازی در شرایطی این تصمیم را گرفته است که شفیعی با این باشگاه قرارداد دارد. وی حاضر است بخشی از طلبش را ببخشد، ولی اینکه مسئولان باشگاه ماشین سازی قصد گروکشی داشته باشند، درست نیست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی خالد شفیعی ماشین سازی زنوزی اردوگاه شهید باهنر محمد عزیزی فریدون احمدی ناصر احمدی سامانه باور ۳۷۳ علی فرجی ائتلاف دریایی آمریکا لیگ نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دردناک یک مرد تبریزی زیر چرخ‌های قطار مسافربری

محمد فولادی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشکین دشت، اظهار کرد: صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت، در محدوده سوزن بانی شیخ آباد_ مشکین دشت قطار تهران_ تبریز با این مرد برخورد کرد. وی ادامه: متاسفانه شدت جراحات وارده به قدری بود که منجر به فوت این عابر شد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • اتفاق عجیب درباره ترانه علیدوستی، مردم را گیج کرد
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • ویدیو/ خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت
  • ویدیو/ خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت در دل طبیعتی چشم‌نواز
  • مرگ دردناک یک مرد تبریزی زیر چرخ‌های قطار مسافربری
  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است