Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:14:12 GMT

مسابقات انتخابی بازی‌های رایانه‌ای در یزد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۳۰۴۵

مسابقات انتخابی بازی‌های رایانه‌ای در یزد برگزار شد

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در گفت و گو با ایرنا افزود: این مسابقات در ٩ استان انجام می‌شود که یزد میزبان مسابقات انتخابی بازی‌های ویدئویی رشته‌های یادشده بود.

مجید جوادیان‌زاده با بیان اینکه سایر رشته‌ها به صورت آنلاین و ملی برگزار می‌شود، افزود: برگزیدگان این دوره از مسابقات ویدیویی که توسط داوران یزد انتخاب شدند به سطح ملی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ترغیب جوانان به اینگونه از بازیهاست، تا ضمن گفت و گو با یکدیگر بتوانند نمونه بازی‌های ملی را در رقابت با نمونه‌های خارجی تولید کنند و متناسب با فرهنگ ملی بتوانند، گامی در راستای تحکیم هویت ملی و مذهبی خود در فضای مجازی بردارند.

این مسابقات با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد برگزار شد و ۳۲ نفر در رشته fifa و ۱۷ نفر در رشته pes شرکت کرده بودند.

۷۵۳۴/ ۲۰۴۷
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی یزد بنیاد ملی بازی های رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

 قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

بازی شماره ۱: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره ۲: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره ۳: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره ۴: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده دیدار شماره ۳ رودرروی برنده مسابقه شماره ۴ می‌رود.

برنامه مسابقات اعلام نشده، اما از ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت به عنوان زمان برگزاری مرحله یک چهارم نهایی نام برده شده و مرحله نیمه نهایی ۲۴ و ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد. قرار است دیدار نهایی نیز ۳۰ خرداد انجام شود.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان