Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،حمیدرضا کرموند در این رابطه به خبرآنلاین گفت: شرکت آب و فاضلاب استان بیش از 100 پروژه آب و فاضلاب در شهرهای استان در دست اجرا دارد که در هفته دولت برخی از این طرحها افتتاح یا کلنگ زنی می شوند.

وی افزود: در ایام هفته دولت 6 پروژه را افتتاح یا کلنگ زنی خواهیم کرد و بالغ بر 44 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرحها در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحت پوشش 45000 نفر دیگر به ظرفیت جمع آوری فاضلاب استان

کرموند با اشاره به طرحهای فاضلاب این شرکت اظهار داشت: با اجرای طرحهای فاضلاب شرکت حدود 45 هزار نفر را به ظرفیت جمع آوری شبکه ها در سطح استان اضافه می نماییم..

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان طرحهای :تصفیه خانه ها،مخازن،شبکه های خطوط انتقال و منابع تامین آب را از جمله طرحهای این شرکت در حوزه آب عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود: طرحهای یاد شده براساس برنامه زمان بندی و برنامه ریزی شده به اتمام برسند.

حمیدرضا کرموند در پایان گفت: برای مناطق سیل زده معمولان کلنگ زنی طرح اراضی تحویل شده به مردم را  طی هفته دولت با حضور مسئولان استان خواهیم داشت.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آب و فاضلاب سیل شرکت آب و فاضلاب هفته کلنگ قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرید قشلاقی در جلسه ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات بحران افزود: متاسفانه آبفای هشترود طرح پیشرفته فاضلاب را تکمیل نمی‌کند و پسابهای ریخته شده به رودخانه شهر موجب بروز بیماری در فصل تابستان و بوی بد می‌شود.

وی اضافه کرد: آب و فاضلاب شهری هم باید در اجرای طرح فاضلاب مدرن شهری اقدامات لازم را انجام دهد و این طرح را هرچه زودتر به اتمام برساند تا مردم مجبور به هدایت فاضلاب‌های خانگی خود به داخل رودخانه نشوند.

فرماندار هشترود گفت: با توجه به اینکه حریم و بستر رودخانه‌های هشترود مشخص نیست اداره امور مناع آب هم باید ترتیبی اتخاذ کند که در اسرع وقت هم حریم و هم بستر رودخانه‌های شهرستان معین شود.

قشلاقی گفت: مشخص نبودن بستر رودخانه‌های داخل شهر وحتی خارج از شهرستان باعث تعرض افراد به این ناطق شده و در صورت بروز سیل و خسارت باید خسارت جبران ناپذیری به افراد خسارت دیده پرداخت شود در صورتی که اصلا حق آنها نیست.

پورصادق شهردار هشترود هم تجهیز آتش نشانی این شهر را خواستار شد و گفت: خودروهای آتش نشانی این شهرستان نیاز به تعمیر دارند و در صورت بروز حادثه‌ هم زمان در شهرستان با مشکل رو به رو خواهیم شد.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر محلات شهر قدیمی هستند و خودروهای سنگین آتش نشانی نمی‌توانند وارد آن مناطق شوند از این رو درخواست تجهیز آتش نشانی را به خودرو‌های سبک از جمله نیسان و موتور داریم تا بتوانیم در صورت بروز حادثه خدمات به مردم بدهیم.

دیگر خبرها

  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان