Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@13:38:48 GMT

انتقادات به پوگبا هم مثل اوزیل غیرمنصفانه است

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۳۱۴۶

انتقادات به پوگبا هم مثل اوزیل غیرمنصفانه است

بازیکن کامرونی سابق منچستریونایتد معتقد است انتقادات اخیر از پل پوگبا کاملا غیرمنصفانه است.

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا در تمام روزهای نقل و انتقالات فوتبال انگلیس سوژه داغ رسانه ها بود. ستاره فرانسوی قصد جدایی از یونایتد را داشت و این موضوع را حتی علنی کرد اما در نهایت یونایتد با جدایی او و پیوستنش به رئال مادرید مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوگبا ماندنی شد و در اولین بازی فصل یونایتد برابر چلسی نیز یکی از ستاره های زمین بود اما او یکشنبه شب در تساوی 1-1 برابر وولوز، یک پنالتی را از دست داد تا شیاطین سرخ شانس پیروزی را از دست بدهند.

در پی این اتفاق، او مورد هجوم انتقادات قرار گرفت و توهین های نژادپرستانه زیادی در شبکه های اجتماعی متوجه او شد.

 

 

 

 

جمبا جمبا بازیکن کامرونی سابق یونایتد که بین سال های 2003 تا 2005 برای این باشگاه بازی می کرد، در مورد پوگبا گفت:« پوگبا سبک بازی خاص خودش را دارد و کاری در این مورد نمی تواند انجام دهد. او از زمانی که به یونایتد برگشته، با همین سبک بازی می کند اما فوتبال انگلیس متفاوت از ایتالیا است. در انگلیس باید بدوید و در همه جای زمین حاضر باشید و تکل بزنید اما در ایتالیا فوتبال تاکتیکی تر است و پوگبا به همین دلیل در یوونتوس بهتر بازی می کرد.»

 

او ادامه داد:« به بازی های وین رونی زمانی که در یونایتد بود نگاه کنید. او مهاجم بود ولی همیشه به عقب بر می گشت و در کارهای دفاعی شرکت می کرد. پوگبا بازیکن بسیار خوبی است و اگر او را در پست مناسبش قرار دهید، خواهید دید که چه کارهای خارق العاده ای انجام می دهد. برخوردها با او در منچستر مثل برخوردها با اوزیل در آرسنال است. به هر دو انتقاداتی غیرمنصفانه وارد می شود. منچستری ها فکر می کنند پوگبا در زمین همه توانش را نمی گذارد اما این دیدگاه از نظر من احمقانه است.»

 

 

 

 

 

منچستر یونایتد پل پوگبا آرسنال مسوت اوزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد پل پوگبا آرسنال مسوت اوزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: فضای مجازی، دلیل انتقادات گسترده از اسرائیل است!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا بدون اشاره به تجاوز بیش از ۶ ماهه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و نسل‌کشی آشکار فلسطینیان در این باریکه، مدعی شد که دلیل انتقادات گسترده از اسرائیل، تا اندازه‌ای به فضای مجازی مربوط است!

ادعای بلینکن در جریان بحث و تبادل نظر با «میت رامنی» سناتور جمهوری‌خواه ایالت یوتای آمریکا در اندیشکده «مک‌کین» مطرح شد. رامنی این سوال را مطرح کرد که «چرا در بحبوحه جنگ غزه، تبلیغات برای اسرائیل تا این اندازه وحشتناک است؟ چرا افکار عمومی به حماس کاری ندارد؟ پیشنهاد آتش‌بس روی میز است اما جهان همچنان به اسرائیل می‌تازد؟»

بلینکن در واکنش یادآور شد که در زمان آغاز کارش در واشنگتن در اوایل دهه ۱۹۹۰ «همه یک کار مشابه می‌کردند و برای اطلاع از رویدادهای جهان، روزنامه می‌خواندند و شبکه‌های تلویزیونی ملی را تماشا می‌کردند.»

وی در ادامه مدعی شد: اما امروز در دهه ۲۰۲۰ با جریان «وریدی» اطلاعات توام با انگیزه‌های جدید و داده‌هایی که هر میلی‌ثانیه به‌روز می‌شود، سروکار داریم و فضای مجازی روایت را تحت تسلط دارد.

دیپلمات ارشد آمریکایی مدعی شد: امروز در اکوسیستم فضای مجازی، مفاهیم، تاریخ، حقایق گم می‌شود و احساسات و تاثیر تصاویر، غالب است. نمی‌توانیم خیلی درباره آن مبالغه کنیم اما فضای مجازی تاثیر بسیار، بسیار، بسیار چالش‌برانگیزی بر روایت دارد!

بلینکن پس از پیوند دادن فکاهی واکنش‌های شدید بین‌المللی به پروپاگاندای فضای مجازی، گفت که یکی دیگر از دلایل انتقادات از رژیم صهیونیستی را «رنج و درد مداوم انسان‌ها در نوار غزه خواند.»

رژیم صهیونیستی پس از بیش از ۶ ماه بمباران و تجاوز به نوار غزه و افزایش روزافزون شمار کشته‌شدگان (شهدا)، با انتقادات شدیدالحن جامعه بین‌الملل روبه‌رو شده است. کارشناسان سازمان ملل متحد به‌رغم اعمال نفوذ آمریکا و غرب، در ماه مارس اعلام کردند که «دلایل و مدارک منطقی برای وقوع نسل‌کشی در نوار غزه وجود دارد.»

در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوارز غزه پس از عملیات «طوفان‌الاقصی» حماس علیه صهیونیست‌ها در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲)، تاکنون حدود ۳۵ هزار فلسطینی که عمده آنها زنان و کودکان هستند، به شهادت رسیده‌اند.

کد خبر 6098200

دیگر خبرها

  • آخرین گل مسوت اوزیل در لالیگا (8 می، 2013) / فیلم
  • «در منچستریونایتدِ تن هاخ، هیچگونه پیشرفت و یا سبک بازی مشخصی به چشم نمی‌خورد»
  • بارسلونا از اقدام برای جذب میسون گرینوود منصرف شد
  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • صدای هواداران یونایتد درآمد: این بازیکن را بفروشید!
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • بلینکن: فضای مجازی، دلیل انتقادات گسترده از اسرائیل است!
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد