Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال نوجوانان ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل بلغارستان پیروز شد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۱۹ سال جهان از دیروز (چهارشنبه) به میزبانی کشور تونس آغاز شده است.

تیم نوجوانان ایران عصر امروز (پنج‌شنبه) در نخستین دیدار خود در گروه B.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برابر بلغارستان قرار گرفت و موفق شد این حریف اروپایی را ۳ بر یک شکست بدهد.

در این بازی ایران در ست‌های اول، سوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۰ برنده شد و فقط در ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ شکست خورد.

در پایان این دیدار امیرحسین توخته با کسب ۲۷ امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان معرفی شد.

تیم کشورمان که با بلغارستان، ایتالیا، جمهوری چک و کلمبیا همگروه است، در دومین دیدار خود فردا (جمعه) مقابل جمهوری چک قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: والیبال بلغارستان تیم ملی نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان پسر ایران که در دومین اردوی برون مرزی ترکیه به سر می‌برد، امشب سه شنبه مقابل تیم نوجوانان این کشور به میدان رفت و توانست ۳۰ به ۲۲ به پیروزی برسد.    نیمه نخست این دیدار با افت و خیز فراوانی همراه بود و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در اواخر نیمه این تیم ترکیه بود که توانست با برتری ۱۱-۱۴ به رختکن برود.    اما در نیمه دوم با تغییر سیستم دفاعی و بازی خوب، نوجوانان ایران توانستند بازی را در دست بگیرند و با ۸ اختلاف گل و با نتیجه ۲۲_۳۰ این بازی را به سود خود به پایان برسانند.   لازم به ذکر است برگزاری دومین اردوی برون مرزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران