Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@06:24:01 GMT

کشف بیش از ۸۰کیلوگرم شیشه در مرز زابل

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۳۷۷۶

کشف بیش از ۸۰کیلوگرم شیشه در مرز زابل

به گزارش اقتصادآنلاین، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر، اظهار کرد: مرزداران هنگ مرزی زابل با اشراف اطلاعاتی و بکارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد یک باند قاچاق موادمخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور مطلع شدند و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش کامل نوار مرزی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله خود را وارد کشور کنند با هوشیاری مرزداران، از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.
جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزداران در این عملیات ضمن دستگیری دو نفر از سوداگران مرگ و توقیف یک دستگاه خودرو، موفق شدند 83 کیلو و 700 گرم شیشه را کشف کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مواد مخدر زابل مواد مخدر شیشه مرز زابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور

۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور در پی انجام اقدامات لازم از سوی جمهوری اسلامی ایران آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پی اقدامات لازم از سوی ایران ۶ نیروی مرزبان که ساعتی قبل در جنوب شرق کشور توسط نیروهای طالبان بازداشت شده بودند، آزاد شدند.

عصر روز گذشته _پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ نیروهای طالبان، ۶ مرزبان ایرانی را به بهانه ورود غیرقانونی به خاک افغانستان بازداشت کردند.

بنابر اعلام مرزبانی کشور، بعدازظهر پنجشنبه، ششم اردیبهشت تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیروهای طالبان مواجه می‌شوند.

این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیروهای طالبان مبنی بر رفع سوءتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

براساس این اطلاعیه، پس از چند ساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

استان خراسان جنوبی به طول ۳۳۱ کیلومتر در چهار شهرستان سربیشه، نهبندان، درمیان و زیرکوه با کشور افغانستان مرز مشترک دارد.

کد خبر 748024

دیگر خبرها

  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان
  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • کشف محموله دارو در زابل
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد