Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سی‌ودومین اجتماع بزرگ قاریان قرآن، مداحان، شعرا،پرچمداران و پیرغلامان اهل بیت (ع) به مناسبت سیاهپوشی ماه محرم در روز یکشنبه سوم شهریورماه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، این مراسم به همت هیأت متحده از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۴ در شهرری، خیابان شهید رجایی جنوب، نرسیده به بیمارستان هفتم تیر، آستان مقدس امامزاده ابوالحسن(ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که به میزبانی آستان امامزاده ابوالحسن(ع)، اداره اوقاف و هیأت‌های مذهبی شهرری بناست برگزار شود، حجت‌الاسلام علی سعیدیان به سخنرانی خواهد پرداخت.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 ماه محرم سیاه‌پوشی محرم اجتماع بزرگ قاریان و مداحان سی‌ودومین اجتماع بزرگ قاریان قرآن، مداحان وشعرا آستان امامزاده ابوالحسن(ع)

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ماه محرم سیاه پوشی محرم آستان امامزاده ابوالحسن ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد

فرماندار مرند در این مراسم با تاکید بر الگو قرار شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

داود عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطر نشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی، چون قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از هیچ دشمنی ندارد.

وی ادامه داد: در حال نابودی اسرائیل از روی این جهان هستیم که این نابودی در قبال ایستادگی و از جان گذشتگی این شهدا میسر شده است.

شهید مدافع حرم محرم علیپور، در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، در نبرد با پیروان اسلام آمریکایی برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • گوشه‌ای از اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • نصب تندیس گونه درنا به مناسبت هفته زمین پاک در چالدران
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا