Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@15:19:26 GMT

با کیک مرغ سفره تان را دلبرانه کنید

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۴۱۱۹

با کیک مرغ سفره تان را دلبرانه کنید

مواد لازم
نمک و فلفل به مقدار لازم
خیارشور ریز خرد شده۱/۲ لیوان
پیازچه خرد شده۱ لیوان
جعفری خرد شده۱ لیوان
گردو خرد شده۱ لیوان
ماست خامه ای۱/۲ لیوان
سس مایونز۱ لیوان
تخم مرغ پخته۲ عدد
نان تست۱۲ عدد
سینه‌ مرغ۲ عدد

طرز تهیه
زمان تهیه ۲۰دقیقه

سینه های مرغ را بپزید و ریش ریش کنید و به همراه تخم مرغ های پخته ریز خرد شده ، پیازچه خرد شده ، ماست خامه ای ، سس مایونز ، گردو خرد شده ، خیارشور ، نمک و فلفل داخل کاسه ای بریزید و خوب مخلوط کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حاشیه های تیره رنگ نان تست را جدا کنید ، مقداری از نان های تست را کف سینی بچینید و مقداری از مواد روی ان بریزید و خوب پخش کنید و به همین ترتیب لایه بعدی را قرار دهید و در انتها نیز با یک لایه از سس کیک مرغ را بپوشانید.

پس از اتمام کار سینی مواد را با روکشی نایلونی بپوشانید و به مدت ۲ ساعت درون یخچال قرار دهید تا طعم مواد جذب نان شود

پس از این مدت از یخچال خارج کرده و با جعفری خرد شده ، مرغ پخته ، گوجه فرنگی گیلاسی ، ذرت ، هویج و هر چیزی که دوست دارید تزئین و سرو کنید.

سایر نکات کیک مرغ
مقدار موادی که استفاده میکنید بستگی به سلیقه خودتان دارد ، میتوانید بعضی مواد را کمتر و بعضی ها را بیشتر کنید اما دقت کنید که غلظت مواد باید همانند سالاد الویه باشد ؛ استفاده از تخم مرغ سلیقه ای میباشد.
میتونیم نون تست رو بعد از اینکه کناره هایش رو بریدیم به شکل مثلث ببریم و سالاد مرغ رو بین دو تکه از نونها قرار دهیم و روشو به دلخواه تزیین کرده و زیرشو کاغذ شیرینی قرار میدیم تا شکل شیرینی تر رو تداعی کنه به جای سالاد مرغ از سالاد الویه هم میتونیم استفاده کنیم
میتوانیم از نخود فرنگی و هویج و ذرت وشویدوغیره استفاده کنیم مواد کیک دلبخواهی است.

منبع: سر آشپز پاپیون

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی کیک مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

به گزارش صدای ایران از ایسنا،اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ ماده غذایی که نباید با معده خالی بخورید
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • گفتگو با با تولیدکننده خلاق گلاب در رادیو
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • بر سر سفره بزرگ فقهی، کلامی و عقلی امام صادق (ع)نشسته‌ایم
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون