Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحیمی‌آذر، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندار خلخال گفت: در حال حاضر ۵ هزار پرونده تخلفات صنفی و اقتصادی در اردبیل تشکیل یافته که این پرونده‌ها در مواردی همچون گران‌فروشی٬ کم‌فروشی و احتکار در دستور کار قرار گرفته و متخلفان در این زمینه به سزای اعمالشان خواهند رسید و برخورد قانونی با آنان اولویت اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به این که حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اولویت اساسی است بیان کرد: باید با متخلفان در این زمینه برخورد شود تا از چنین اقدامات تا حد امکان جلوگیری به عمل آید و بتوانیم در شرایط سخت اقتصادی مشکلات و موانع موجود را برطرف کرده و از قاچاق کالا جلوگیری کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: افزایش قیمت خودسرانه یکی از مواردی است که باید نظارت جدی در این زمینه در دستور کار قرار گیرد که امیدواریم در این زمینه تشکیل پرونده‌های تعزیرات حکومتی باید به عنوان یک موضوع مهم برای ما حائز اهمیت است که تمام جدیت ما دستیابی به اهداف مورد نظر در این زمینه است.

رحیمی‌آذر بیان کرد: برخورد با اخلالگران نظام اقتصادی و برهم زنندگان آرامش بازار که سبب برهم خوردن امنیت اجتماعی پایدار می‌شود برای ما یک اولویت اساسی و مهم است که در این زمینه برخورد با قاچاق کالا توسط تعزیرات حکومتی استان اولویت اساسی است که امیدواریم در این زمینه عموم مردم با ما نهایت همکاری لازم را داشته باشند.

او تصریح کرد: دلیل اصلی افزایش قیمت کالا‌ها در بازار و بی‌ثباتی قیمت کالا‌ها سیستم نظارتی معیوب است که افزایش نیرو‌ها در شرایط سخت اقتصادی به عنوان یک اولویت اساسی بوده و می‌تواند در راستای حل مشکلات موجود پیشگام بوده و شرایط سخت اقتصادی را به وضعیت متعادل برسانیم.

انتهای پیام/ح

حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اولویت اساسی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید

علی طرزعلی معاون مرکز مبادله در رسانه ملی گفت: نرخ ارز دلار امروز در تالار اسکناس مرکز مبادله ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و یورو ۴۷ هزار و ۸۸ تومان ثبت شد. همچنین نرخ دلار در تالار حواله مرکز مبادله ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان و یورو ۴۳ هزار و ۹۶۷ تومان بود.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: در رابطه با میزان تامین ارز از ابتدای فروردین تاکنون به این شرح بود که برای کالای اساسی با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ۶۶۲ میلیون دلار، برای کالا‌های تجاری با نرخ ۴۱ هزار تومان ۲ میلیارد و ۱۰۸ میلیون دلار و برای واردات در قبال صادرات با نرخ توافقی ۵۸۵ میلیون دلار تامین ارز داشتیم و در مجموع ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار تامین ارز در مرکز مبادله داشتیم.

او همچنین افزود: در مجموع برای میزان ارزی که برای کالا‌های اساسی دارو و تجهیزات پزشکی و همچنین کشاورزی اختصاص یافته از ابتدای فروردین ماه تا به امروز ۶۶۲ میلیون دلار بوده است.

طرز علی گفت: مجموع میزان ارز صنایع در سامانه نیما ۲ میلیارد ۱۰۸ میلیون دلار بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • تصویب مبلغ منابع ارزی دارو و کالا‌های اساسی
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد