Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:16:01 GMT

بازسازی مسجد جامع ساری با حضور وزیر راه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۴۱۶۸

بازسازی مسجد جامع ساری با حضور وزیر راه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح مرمت و بازسازی مسجد جامع ساری با بیان اینکه این مسجد تاریخی سال گذشته براثر آتش سوزی مهیب تخریب شده بود از جانفشانی آتش نشان که در مدت چند ساعت آتش سوزی را مهار کردند، تقدیر کرد.

وی افزود: اگر دلسوزی و درایت استاندار وقت نبود، کار بازسازی مسجد تاریخی و مکان مذهبی که یادآور ایثار و رشادتهای مبارزات انقلاب، اعزام رزمندگان و تشییع شهدای والامقام است، انجام نمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه حضرت آیت الله نظری، صدوقی و دیگر علما بر لزوم تسریع در بازسازی مسجد جامع ساری تاکید داشتند اظهار داشت: این کار بزرگ با دستور استاندار وقت بر عهده مدیریت شهری ساری گذاشته شد.

عبوری با تقدیر از تلاش های پیمانکاران برای بازسازی مسجد جامع ساری گفت: مسجد جامع ساری افتخار مردم غیرتمند مازندران است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اظهار اینکه هنوز بازسازی سوسنگرد از خاطرات مردم مازندران پاک نشده است از همکاری مردم ساری در آواربرداری مسجد ساری تقدیر کرد و گفت: بلواهایی که در فضاهای مجازی وجود دارد را باور نکنید و سکوت ما ناشی از ضعف نیست و معنای سکوت مخفف سازندگی، کار و تعامل است.

عبوری تصریح کرد: بی مهری ها مانع از کار جهادی در این مکان مقدس نشد و با حضور پرشور مردم ساری و ائمه جماعت بازسازی مسجد جامع ساری افتتاح شده است.

کد خبر 4699246

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی عبوری وزارت راه و شهرسازی ساری بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام هفته دولت عید غدیر خم گرگان یاسوج عید سعید قربان کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت ششمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت جعفر صادق (ع) هیئت و دسته‌های عزاداری باحضور نوجوانان مساجد منتخب شهر تهران در ۴۰۰ مسجد پایتخت برگزارشد.

این مراسمات با حضور ائمه جماعت مساجد منتخب تهران و نوجوانان علاقمند به خاندان عصمت و طهارت برپا گردید.

نوجوانان با شرکت در این هیئات و دسته‌های عزاداری ضمن عرض ارادت به ساحت رئیس مذهب جعفری با شخصیت علمی و معنوی این امام همام بیشتر آشنا شدند.

همچنین دسته‌های عزاداری دانش آموزی در شهر تهران با حضور عاشقان صادق آل محمد (ع) به راه افتاده و نوجوانان تهرانی در سوگ امام خود گریستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • حضور ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری دزفول در آب‌گرفتگی اخیر
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • لحظاتی از حضور مهمانان ویژه مسجد مقدس جمکران
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو