Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@20:47:51 GMT

اولین ترکیب دنیزلی در لیگ نوزدهم اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۴۳۵۶

اولین ترکیب دنیزلی در لیگ نوزدهم اعلام شد

سرمربی تراکتوری ها دقایقی پیش اولین ترکیب خود در لیگ نوزدهم را برای رویارویی با نفت مسجد سلیمان اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که حدودا 30 دقیق تا آغاز دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و تراکتور آذربایجان باقی مانده است مصطفی دنیزلی ترکیب خود را اعلام کرد و بدین ترتیب محمدرشید مظاهری، میثم تیموری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی، رضا اسدی، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا و ساسان انصاری بازیکنانی هستند که در این بازی به میدان می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیدار دو تیم از ساعت 20:15 در ورزشگاه شهید بهنام محمودی برگزار خواهد شد.

 

مظاهری، تیموری، خانزاده، تیکدری و اسدی بازیکنانی هستند که در فصل نقل و انتقالات به جمع تراکتوری ها پیوستند و در این دیدار نیز به میدان خواهند رفت.

تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر

به گزارش ورزش سه، ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر برای دیدار هفته بیست و ششم مقابل شمس‌آذر قزوین مشخص شد و آنها در این دیدار خانگی به دنبال سه امتیاز مسابقه خواهند بود.

گل‌گهر که در هفته‌های اخیر در کسب پیروزی موفق نبوده در این بازی تلاش می‌کند تا از شرایط میزبانی استفاده کند و سه امتیاز مهم برای بقا در رتبه ششم جدول را به دست آورد، آنها در صورت شکست در این مسابقه جای خود را به شمس‌آذر خواهند داد.

مسیح زاهدی مدافع گل‌گهر پس از چندین هفته دوری از میادین در ترکیب اصلی قرار گرفته است، در این مسابقه علیرضا علیزاده پس از بازگشت زاهدی به خط هافبک منتقل شد و این مهم‌ترین تغیرات در ترکیب این تیم بود.

????ترکیب گل‌گهر در این مسابقه به شرح زیر خواهد بود:

محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، مهدی تیکدری، سیدابولفضل رزاق پور، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، روبرتو تورس، مهدی ممی زاده، اریک باگناما و سعید سحرخیزان

دیگر خبرها

  • ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند مشخص شد
  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • بهانه ژاوی مردود است: بارسا اصلا بی‌تجربه نیست!‏
  • اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)