Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@09:28:26 GMT

شیشه‌ها در هم شکستند

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۴۶۱۰

شیشه‌ها در هم شکستند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به منظور مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و اجرای طرح کنترل جاده‌های اصلی و فرعی ورودی استان، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با تلاش اطلاعاتی و اقدامات پلیسی اموفق شدند از انتقال محموله شیشه و هرویین به شهرستان هندیجان مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با رصد دقیق اطلاعاتی جاده، تردد خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی و با همکاری ماموران ایستگاه ایست بازرسی امامزاده عبداله شهرستان هندیجان در یک عملیات غافلگیرانه خودروی ام وی ام با ۲ سرنشین را متوقف کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۴۵ کیلوگرم مواد روان گردان شیشه و ۱۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع هرویین را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی خوزستا اذعان داشت:۲ قاچاقچی در این رابطه دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

انتهای پیام/گ

کشف محموله موادمخدر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز