Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی احداث این ۲ هزار واحد مسکونی ویژه افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی به صورت نمادین روز پنجشنبه به صورت همزمان با حضور محمدباقر نوبخت و جمعی از مسئولان ملی و استانی در خراجی شهرستان کیار آغاز شد.
برای احداث این تعداد واحد مسکونی، صبح امروز پنجشنبه تفاهمنامه ای بین سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری چهارمحال و بختیاری منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این واحدهای مسکونی روستایی تا یک سال دیگر افتتاح و تحویل نیازمندان واجد شرایط می شود.
اقبال عباسی تاکید کرد: از ۹ هزار میلیارد ریال اعتبار احداث مسکن های روستایی کشور یکهزار میلیارد ریال به چهارمحال و بختیاری اختصاص دارد.
وی افزود: البته به نیت تعداد ۲ هزار و ۴۴۰ شهید چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس این تعداد واحد مسکونی نیز ۴۴۰ باب افزایش یافته است.
عباسی تصریح کرد: سهم چهارمحال و بختیاری از طرح مسکن ملی که هفته آینده به دست رئیس جمهوری افتتاح می شود یکهزار و ۳۰۰ واحد در شهرهای این استان است.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری به حدود ۵ هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان و روستاییان نیاز دارد که مقرر شده است تا از این تعداد ۲ هزار واحد مسکونی از محل اعتبارات برنامه و بودجه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری چهارمحال و بختیاری ساخته و در اختیار متقاضیان نیازمند قرار داده شود.
چهارمحال و بختیاری براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ برابر ۹۴۷ هزار و ۷۶۳ نفر جمعیت با ترکیب ۶۵ درصد شهری و ۳۵ درصد روستایی دارد.
محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان جانشین رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی کشور در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است.
۷۳۶۲/۲۰۹۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اقتصاد مقاومتی انقلاب اسلامی برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری سازمان برنامه و بودجه قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس

تین نیوز

 مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان بطول ۲۲ کیلومتر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عطاء الله اکبری با بیان اینکه یکی از نگاه های ویژه و خاص دولت سیزدهم توجه به حوزه زیرساخت ها است، گفت: محور خاش سراوان یکی از معابر رسمی و مهم در محدوده این استان با کشور پاکستان است که نقش مهمی در مبادلات تجاری و توسعه اقتصادی این استان و شرق کشور دارد که با پیگیری های این اداره کل برای نخستین بار ساخت بزرگراه در این مسیر از محل اعتبارات ملی آغاز شد.

اکبری ادامه داد: طول کلی محور خاش سراوان ۱۵۱ کیلومتر است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساخت بزرگراه در این مسیر در قالب ۶ قطعه اجرایی می شود.

وی هدف از ساخت بزرگراه را افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای، افزایش سرعت و ظرفیت مسیر، تسهیل در تردد زوار اربعین و توسعه و رونق اقتصادی این خطه ذکر کرد و گفت: توسعه بزرگراه ها به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم این دیار، هم اینک در اولویت برنامه های توسعه ای دولت قرار گرفته بطوری که این استان به کارگاه بزرگ راهسازی جهت برخورداری از مسیرهای مطمئن، ایمن و پرامید برای خروج این استان از بست ارتباطی به سایر نقاط کشور تبدیل شده است.

اکبری با بیان اینکه وقتی مبحث ترانزیت در سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد، انتظار می رود که شبکه بزرگراهی نیز تسهیل کننده آن باشد، گفت: امید می رود با اجرای این طرح ها، روند توسعه راه که زیربنای پیشرفت همه بخش های دیگر است، سرعت گرفته و علاوه بر ایجاد اشتغال بیشتر، شاخص های توسعه اقتصادی نیز روز به روز گسترش یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ