Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به مناسبت میلاد هفتمین اختر تابناک امامت و ولایت صحن و سرای حرم مطهر احمد بن موسی چراغان شده است و زائران و مجاوران حرم با پخش نقل و شیرینی در این شادمانی شریک شدند.

مراسم قرائت دعای کمیل همراه با سخنرانی حجت الاسلام حسین آبادی بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنرانی مذهبی، مولودی خوانی و منقبت خـوانی و جز خوانی قرآن از جمله ویژه برنامه‌های شب میـلاد امام موسی الکاظم (ع) در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) است.

این ویژه برنامه‌ها فردا در زاد روز میلاد این امام همام نیز برگزار می‌شود.

فردا بیستم ذی الحجه سالروز ولادت با سعادت هفتمین مهر سپهر امامت و ولایت حضرت امام موسی کاظم (ع) است.

امامی که در علم، تواضع، سخاوت و بخشندگی سرآمد مردم زمان خویش بودند و به دلیل حلم و بردباری و فرو بردن خشم خویش به لقب کاظم معروف بودند.

زندگی امام کاظم علیه السلام آن چنان ساده و زاهدانه بود که حداقل نیاز‌ها و وسایل زندگی که طبقه ضعیف جامعه آن روز نیز از آن برخوردار بود را نداشت و البته امام در حالی چنین زاهدانه می‌زیست که اموال فراوان و حقوق شرعی از سوی شیعیان برای ایشان فرستاده می‌شد.
انتهای پیام/م

سومین حرم اهل بیت شادمان در شب میلاد امام هفتم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه اطهار مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین سوگواری شهادت ششمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، ارادتمندان اهل بیت (ع) دیشب و امروز با حضور در مساجد، حسینیه ها، امامزاده ها و هیاتهای عزاداری در مصیبت شهادت ششمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع)  سوگواری و بر امتداد راه اهل بیت(ع) در حفظ و حراسان از دستورات اسلامی تاکید کردند.

سخنرانی ، مداحی  و مرثیه سرایی از دیگر برنامه این مراسم بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود شاندیز

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • استان گلستان در سوگ شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • آیین سوگواری شهادت ششمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) در خراسان رضوی
  • سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • آمریکا بزرگترین طاغوت جهان است
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • از معلمان امین شهر، قدردانی شد